اخبار فناوری

پوستر جدید Honor X50i طراحی این گوشی را به نمایش می گذارد

پوستر جدید Honor X50i، طراحی این گوشی هوشمند را به ما نشان می دهد. می دانیم که این گوشی در 21 آوریل معرفی خواهد شد. گوشی هوشمند بعدی آنر طراحی خیره کننده و جذابی دارد. انتظار می رود X50i یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه باشد، اما با مشخصات قدرتمند.

در پوستر Honor X50i نیز به برخی از مشخصات این گوشی اشاره شده است

پوستر جدید Honor X50i برخی از مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرد. مدتی پیش تصاویر زنده این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد، اما این اولین بار است که تصاویر X50i به صورت رسمی توسط آنر منتشر می شود. این دستگاه دارای ماژول دوربین دو حلقه ای با طراحی شبیه به شماره 8 انگلیسی می باشد.الگویی پر مانند در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می شود. این گوشی در دو رنگ جدید با نام های «Willow Wind» و «Apricot Blossom Rain» عرضه خواهد شد.

پوستر جدید منتشر شده توسط آنر

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Honor X50i دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 90 هرتزی خواهد بود. نمایشگر این گوشی هوشمند حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت. تراشه 8 هسته ای سایز 6020 قدرت پردازش جدیدترین گوشی آنر را فراهم می کند. این تراشه با فرآیند ساخت 7 نانومتری TSMC تولید شده است. این گوشی هوشمند Honor آینده از رم LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 بهره می برد. این گوشی در سه مدل موجود است: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی. و 7 گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مانند گیزموچینا وی در آخرین گزارش خود اشاره کرد که دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می شود. دوربین اصلی 100 مگاپیکسل و دوربین دوم 2 مگاپیکسل رزولوشن دارد. این دوربین ثانویه برای تشخیص عمق صحنه استفاده خواهد شد. همچنین انتظار می رود دوربین سلفی Honor X50i دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی باشد. متاسفانه خبری از اندروید 13 در این دستگاه نبود و به صورت پیش فرض از نسخه دوازدهم اندروید استفاده شد. این گوشی هوشمند دارای ضخامت 7.48 میلی متر و وزن 179 گرم خواهد بود.

پیش فروش Honor X50i هم اکنون آغاز شده است. محدوده قیمت مورد انتظار برای این گوشی هوشمند بین 1500-2000 یوان (218-290 دلار) است.

تاریخ عرضه Honor X50i مشخص شده است: ۱ می

نظر شما در مورد Honor X50i چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا