اخبار فناوری

رویداد اخیر اپل بر روی بازی های جدید آیفون، آی پد، اپل تی وی و مک تمرکز دارد

اپل اخیراً میزبان یک رویداد خصوصی منحصراً برای مطبوعات و تأثیرگذاران بود تا نگاهی عمیق به بازی‌هایی که اواخر امسال برای iPhone، iPad، Apple TV و Mac عرضه می‌شوند، ارائه دهد.

رویداد اخیر اپل بر روی بازی های جدید متمرکز بود

به گفته Tom’s Guide، رویداد ویترین طیف وسیعی از بازی‌ها را به نمایش گذاشت، از مجموعه گسترده Apple Arcade در Apple TV گرفته تا بازی‌های تناسب اندام خلاقانه Entrepreneur Camp و The Medium که به طور بومی بر روی Mac تراشه‌های M1 و M2 be اجرا می‌شوند.

اپل می‌خواست تجربه‌ای شخصی‌تر و راحت‌تر برای مطبوعات و تأثیرگذاران برای کشف بازی‌های جدید فراهم کند. این رویداد در یک مکان انحصاری در نیویورک برگزار شد، جایی که این شرکت گهگاه جلسات توجیهی خصوصی با اعضای مطبوعات برای نمایش و معرفی محصولات جدید برگزار می‌کند. همانطور که گفتیم، این رویداد تماماً در مورد بازی بود و توسعه دهندگان مختلف بازی نقشه راه محصولات خود را برای پلتفرم های اپل در سال 2023 به نمایش گذاشتند.

برخی از بازی های ارائه شده در رویداد اپل عبارتند از:

  1. 1- Call of Duty: Warzone Mobile
  2. 2- Honkai: Star Rail
  3. 3- Lego Star Wars Castaways
  4. 4- زیرنویس ها را اجرا کنید
  5. 5- رسانه

مایک آندرونیکو، نویسنده CNN اظهار داشت:

2023 بهترین زمان برای حضور در اکوسیستم اپل است.

او تحت تاثیر بازی Call of Duty: Warzone قرار گرفت که قرار است اواخر امسال برای آیفون عرضه شود. او می گوید که:

آخرین بازی اکتیویژن Call of Duty عالی به نظر می رسد و در آیفون 14 پرو مکس با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا می شود.

آیفون 14 پرو مکس پرچمدار این شرکت است که از تراشه بیونیک A16 بهره می برد. با این حال، مایک اشاره کرد که دستگاه در طول زمان بازی او کمی گرم شد. همچنین بازی از کار افتاد. در پاسخ، Activision گفت که تمامی این نرم افزار در مرحله پیش انتشار است، بنابراین امیدواریم این باگ ها در آینده ای نه چندان دور برطرف شوند تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود.

اپل همچنین The Medium را در حال اجرا بر روی مک مینی با تراشه جدید M2 به نمایش گذاشت که مایک را تحت تأثیر قرار داد و او اظهار داشت که بازی به همان اندازه که در رایانه های شخصی بازی با کارت گرافیک RTX ظاهر می شود. 3080 اجرا می شود.

او همچنین اضافه کرد که جدای از تاخیرهای گاه و بیگاه در طول فیلم‌برداری شدید گیم‌پلی، بازی با وضوح خیره‌کننده 4K و حداقل 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. این شرکت خاطرنشان کرد که این بازی بر روی سیستم عامل مک مجهز به M1 و M2 آزمایش شده است و باید حتی در مک بوک ایر 2020 نیز به خوبی کار کند.

جالب اینجاست که اپل از زمانی که تمرکز خود را بر روی ساخت تراشه های خود معطوف کرده است، بیشتر و بیشتر به سمت بازی متمایل شده است. اپل شروع به تبلیغ مک به عنوان یک پلتفرم بازی کرد و در کنار تمرکز مداوم خود بر روی بازی های آیفون و آیپد، شروع به تبلیغ کرد. باید دید برنامه های اپل برای بازی در آینده چگونه خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما اکوسیستم اپل می تواند برای گیمرها مناسب باشد؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا