اخبار فناوری

عینک هوشمند AR نوبیا با نام Neovision Glass در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد.

سال 2023 باید سالی باشد که شاهد تعداد زیادی عینک هوشمند یا کلاه ایمنی باشیم. همانطور که می دانیم، ZTE اولین چراغ را با برند فرعی Nubia روشن خواهد کرد. به تازگی رسما تایید شده است که عینک هوشمند AR نوبیا با نام Neovision Glass در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد.

عینک هوشمند AR برند نوبیا

برند ZTE اعلام کرده است که اولین عینک هوشمند AR خود را با نام nubia Neovision Glass در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 عرضه خواهد کرد. این رویداد در 8 مارس 1401 در بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد.

ZTE عکسی را به اشتراک گذاشت که نقاشی می کند عینک Nubia Neovision آشکار می کند این تصویر “ترکیبی کامل از مد و تکنولوژی” در نظر گرفته می شود. این شرکت همچنین گفت که عینک های هوشمند “تجربه صوتی و تصویری نهایی” را با تصاویری با کیفیت بالا و صدای عالی ارائه می دهند. امیدواریم در روزهای منتهی به MWC بیشتر در این مورد بشنویم.

علاوه بر عینک Nubia Neovision، انتظار می‌رود ZTE تبلت Nubia Pad 3D و روتر Wi-Fi را در MWC به نمایش بگذارد. تصویری که توسط ZTE در توییتر به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که این برند حداقل یک لپ تاپ، مانیتور، گوشی هوشمند و ساعت هوشمند را در کنگره جهانی موبایل به نمایش می گذارد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید هدست نوبیا می تواند موفق باشد؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا