اخبار فناوری

رنگ سبز نعنایی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو رسماً معرفی شد

سرانجام نسخه سبز نعنایی سری پیکسل ۸ رونمایی شد. معرفی این رنگ جدید به عنوان بخشی از کمپین «Fresh year, Fresh drop» است. پیش از این نیز Pixel 8 در رنگ های رز، سبز تیره و مشکی به فروش می‌رسید. Pixel 8 Pro نیز تاکنون در رنگ های آبی، کرم و مشکی به دست کاربران رسیده است.

سری پیکسل ۸ با رنگ سبز نعنایی رونمایی شد

نسخه رنگ سبز نعنایی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، دارای بدنه شیشه‌ای و روکش براقی است که مشخصه این سری محسوب می‌شود. هم اکنون، پیکسل ۸ استاندارد با این رنگ جدید از طریق Flipkart و در کشور هند عرضه می‌شود. اما هنوز عرضه جهانی این نسخه آغاز نشده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که Pixel 8 Pro نیز با این رنگ جدید راهی بازار هند می‌شود یا نه.

رنگ سبز نعنایی Pixel 8 Pro

نگاهی به مشخصات می‌اندازیم. پیکسل ۸ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO OLED بوده و از تراشه Tensor G3 به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار گرفته است. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دو دوربین دیگر از نوع اولتراواید و تله فوتو هستند. لازم به ذکر است که این دو دوربین به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده اند. این دستگاه توانایی زوم ۵ برابر اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری در نظر گرفته شده برای Pixel 8 Pro ظرفیت ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۰ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند از ویژگی سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و توانایی تشخیص چهره برخوردار است.

رنگ سبز Pixel 8 و Pixel 8 Pro

مطابق با گزارش منبع، پیکسل ۸ استاندارد از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED بهره می‌برد. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار گرفته که وضوح ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی دارند. این نسخه دارای باتری ۴,۵۷۵ میلی‌آمپری است و ویژگی های امنیتی نسخه پرو را نیز دارد. هر دو مدل سری پیکسل ۸ دارای استاندارد IP68 بوده، که این ویژگی در نسخه رنگ سبز نعنایی نیز دیده می‌شود.

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل با تراشه تنسور G3 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این رنگ جدید سری Pixel 8 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/25/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%86%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%B3%D9%85/

Updated: 2024-02-17 09:28:19

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا