اخبار فناوری

تصویری منتسب به درگاه USB C آیفون 15 پرو اپل منتشر شده است

معمولاً زمانی که آیفون های اپل تغییر قابل توجهی در طراحی یا چیزهایی دارند که در ظاهر دستگاه ظاهر می شوند. باید شاهد فرار آن به مریخ باشیم. ما خیلی وقت است که می شناسیم پورت USB C در آیفون 15 پرو استفاده خواهد شد. امروز، تصویری منسوب به پورت USB-C آیفون 15 پرو اپل منتشر کرده است که این موضوع را تایید می کند و طراحی احتمالی این دستگاه را نشان می دهد.

پورت USB-C آیفون 15 پرو

دیروز آخرین بود رندر آیفون 15 پرو ما اپل را بر اساس آخرین اخبار دیده ایم. حضور یک پورت جدید را به ما باز می گرداند usb c نمایش داده شده البته، وقتی می گوییم “جدید” به این معناست که برای آیفون ها “جدید” در نظر گرفته می شود، در غیر این صورت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پورت ها در دنیای فناوری است.

اپل اکنون قصد دارد از درگاه لایتنینگ سنتی خود به USB-C سوئیچ کند تا از تغییرات نظارتی ارائه شده در اروپا پیروی کند. شایعات حاکی از آن است که گوشی های سری آیفون 15 اولین آیفون هایی خواهند بود که با پورت شارژ جدید وارد بازار می شوند. امروز، یک تصویر فاش شده این شایعات را تایید می کند و اولین نگاهی به لبه پایینی آیفون 15 پرو با درگاه USB-C ارائه می دهد.

همانطور که از تصویر اصلی (تصویر بالا) می بینید، آیفون 15 پرو (یا احتمالاً یکی از اعضای خانواده آیفون 15) با درگاه USB-C در کنار دو پیچ معروف و سوراخ بلندگوی آیفون دیده می شود. به گفته منبع، اپل می خواهد با تغییر به USB-C، کنترلر E75 Lightning را با کنترلر پورت E85 جایگزین کند.

همچنین اگر به لبه های دستگاه نگاه کنید، متوجه می شوید که برخلاف لبه های تیز سری آیفون 12، در اینجا کمی صیقلی شده اند تا با دست تداخل نداشته باشند. مشکلی که واقعا در آیفون 12، 13 و 14 وجود دارد.

این تصویر نه تنها پورت USB-C را در آیفون 15 پرو آینده نشان می دهد، بلکه نگاهی به شاسی تیتانیومی جدید این گوشی نیز به ما می دهد. طبق منابع متعدد، اپل قصد دارد امسال به جای فولاد ضد زنگ، تیتانیوم را برای سری آیفون 15 پرو انتخاب کند. این بدان معناست که آیفون 15 پرو می تواند به جای ظاهر براق فولاد ضد زنگ فعلی، روکش مات مشابه اپل واچ اولترا داشته باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید سری آیفون 15 برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا