اخبار فناوری

رندر و مشخصات کلیدی وان پلاس 12R فاش شد

اوایل سال جاری میلادی بود که OnePlus 11R 5G در هند معرفی شد. جانشین این تلفن هوشمند نیز به زودی رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود وان پلاس گوشی جدید پریمیوم سری R خود را در ماه های آینده برای عرضه در هند و سایر بازار ها معرفی کند. با وجود آنکه تاکنون جزئیاتی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند به طور رسمی منتشر نشده؛ اما در حال حاضر، رندر ها و مشخصات کلیدی وان پلاس 12R فاش شده است.

رندر های وان پلاس 12R فاش شد: همان استراتژی طراحی قبلی

بر اساس جزئیات فاش شده، می‌توانیم تأیید کنیم که 12R 5G از سخت افزار قدرتمند موجود در گوشی های پرچمدار فعلی برخوردار خواهد بود. OnePlus 12R یک تلفن هوشمند پرچمدار با قیمتی مناسب است‌. در حال حاضر، مشخصات و رندر های این دستگاه فاش شده است. این رندر ها توسط OnLeaks و با همکاری MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده اند. OnePlus 12R همانند نسل گذشته از یک صفحه نمایش خمیده برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. حاشیه های صفحه نمایش، از جمله حاشیه پایینی، بسیار نازک است.

رندر OnePlus 12R

وان پلاس از همان استراتژی قبلی برای طراحی قاب پشتی 12R 5G استفاده می‌کند. سه لنز به همراه یک فلاش LED درون ماژول دوربین دایره ای شکل این تلفن هوشمند دیده می‌شود‌. در فریم سمت راست دکمه پاور و دکمه لغزنده هشدار دیده می‌شود. در سمت چپ دستگاه نیز دکمه های تنظیم صدا قرار دارد. همچنین می‌توانیم پورت USB Type-C، ورودی میکروفون و خروجی اسپیکر را بر روی لبه پایینی فریم ببینیم.

رندر OnePlus 12R

وب‌سایت Mysmartprice، علاوه بر رندر ها، مشخصات وان پلاس 12R را نیز به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. تراشه مذکور، تا پیش از رونمایی رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه اکتبر، چیپست پرچمدار کوالکام محسوب می‌شود. این منبع آگاه همچنین فاش کرد که وان پلاس این گوشی هوشمند را با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با برخورداری از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نمایشگر خمیده این تلفن هوشمند از رزولوشن 1.5K برخوردار است.

رندر OnePlus 12R

پرچمدار آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

یک باتری پرظرفیت ۵،۵۰۰ میلی آمپری برای این گوشی هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس در نظر گرفته شده است. ظرفیت این باتری، ۱۰ درصد بیشتر از نسل قبل است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که OnePlus 12R به طور پیش‌فرض از رابط کاربری Oxygen OS 14 برخوردار باشد. رابط کاربری مذکور احتمالا مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهد بود. این تلفن هوشمند در ژانویه ۲۰۲۴ میلادی (اواسط دی تا اوایل بهمن) و در کشور چین معرفی خواهد شد. متاسفانه اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این دستگاه در هند نداریم. اما احتمالاً مراسم معرفی هند نیز یا در کنار مراسم چین برگزار شده یا کمی پس از مراسم رونمایی در چین، برگزار خواهد شد.

مشخصات کامل وان پلاس ۱۲ فاش شد: اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری پرظرفیت

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/21/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-12r-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا