اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سونی برای 3 دستگاه جدید ارائه شد

شاید عملکرد سونی در ارائه آپدیت اندروید 13 را نتوان عملکردی مثال زدنی دانست، اما مطمئنا یکی از سریع ترین برندهای اندرویدی در این زمینه بوده است. تقریبا 40 روز پیش بود آپدیت اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4 و اکسپریا 5 مارک 4 به طور رسمی معرفی شدند. امروز این به‌روزرسانی اندروید 13 سونی برای 3 دستگاه جدید در دسترس است.

آپدیت اندروید 13 سونی

خبر خوب این است که سونی آپدیت پایدار اندروید 13 را برای سه گوشی دیگر خود عرضه کرده است. این محصولات شامل موارد زیر است:

  1. 1- Xperia 1 Mark 3
  2. 2- Xperia 5 Mark 3
  3. 3- Xperia Pro i

اگر به خاطر داشته باشید، اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III اوایل سال گذشته با اندروید 11 عرضه شدند و اوایل امسال به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند. Xperia Pro-I که در اکتبر گذشته رونمایی شد، با اندروید 11 نیز عرضه می شود.

سونی اعلام نکرده است که کدام کشورها به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد، اما اگر اعلان به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اید، می‌توانید در عرض یک یا دو هفته به صورت دستی آن را در گوشی‌های هوشمند خود بررسی کنید.

تغییرات رابط کاربری سونی در اندروید 13 چندان واضح نیست. همانطور که ما عادت کرده ایم، سونی یک رابط کاربری نزدیک به اندروید خام ارائه می دهد و شاید همین روال در اندروید 13 ادامه پیدا کند و تغییرات از اندروید خام به نرم افزار دوربین محدود شود.

آیا دستگاه Sony Xperia دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا