اخبار فناوری

رندر های آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین و مجیک ۶ پرو فاش شد

آنر و شرکت لوکس پورشه دیزاین در طراحی گوشی های هوشمند همکاری خواهند کرد. هم اکنون، رندر های آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین و مجیک ۶ پرو فاش شده است. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این تلفن های هوشمند منتشر نشده است. انتظار می‌رود که این دستگاه ها در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شوند.

آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین دارای قاب پشتی چرمی است

طبق اطلاعات جدید، اولین مدل های پورشه دیزاین احتمالا Magic 6 Pro و Magic 6 خواهند بود. یکی از کاربران ویبو، رندر های این دو گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، لنز های دوربین آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین به صورت افقی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود. لوگو کمپانی های Honor و Porsche Design به وضوح در قاب پشتی گوشی هوشمند مذکور دیده می‌شود.

Magic 6 Porsche Design

در تصویر دیگر، Magic 6 Pro را مشاهده می‌کنیم که طراحی آن کمی مشابه نسل قبل بوده و لنز های دوربین به شکل یک مثلث در کنار هم قرار گرفته اند. ماژول دوربین همانند Magic 5 Pro دایره‌ای شکل بوده، اما هم اکنون لنز های دوربین کمی فشرده‌تر طراحی شده اند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، سری آنر مجیک ۶ دارای نسخه های استاندارد، پرو و Ultimate خواهد بود. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا تمام این دستگاه ها دارای نسخه Porsche Design نیز خواهند بود یا نه. گوشی هوشمندی به نام Honor Magic 6 Lite نیز وجود خواهد داشت که نسخه تغییر نام یافته Honor X9b است. همان‌طور که وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند، احتمالا این تلفن هوشمند نسخه Porsche Design نخواهد داشت.

Magic 6 Pro

انتظار می‌رود که Honor Magic 6 Pro به یک صفحه نمایش OLED با وضوح QHD مجهز شود. دوربین دوگانه این گوشی هوشمند درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار خواهد گرفت. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که آنر مجیک ۶ پرو دارای تراشه های گرافیکی و امنیتی اختصاصی باشد. Honor Magic 6 دوربین زوم پریسکوپی وضوح ۱۶۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی این دستگاه نیز فناوری دیافراگم متغیر در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

آنر مجیک ۶ پرو گواهی 3C را دریافت کرد: تأیید پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات و ارتباط ماهواره‌ای

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره طراحی آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو پورشه دیزاین چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/16/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9-%DB%B6-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9/

Updated: 2024-02-17 09:55:04

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا