اخبار فناوری

فروکش کردن تب تردز: زاکربرگ کاهش ۵۰ درصدی کاربران را طبیعی می‌داند!

بدون شک آغاز فعالیت Threads اینستاگرام یکی از به یادماندنی‌ترین آغازها برای یک پلتفرم شبکه اجتماعی خواهد بود. به یاد داریم که تعداد کاربران Threads تنها 5 روز پس از انتشار به 100 میلیون نفر رسید. با این حال هفته گذشته از افت ۵۰ درصدی این کاربران برای شما نوشتیم. جالب است بدانید ک در ادامه فروکش کردن تب تردز، زاکربرگ کاهش ۵۰ درصدی کاربران را طبیعی می‌داند!

فروکش کردن تب تردز

تا ۲ هفته پیش به نظر می‌رسید که پلتفرم Threads اینستاگرام به عنوان یک رقیب بسیار مهم برای “X” ایلان ماسک باشد. در بحبوحه تغییر توییتر به ایکس و همزمان با نارضاتی کاربران از تصمیمات حاشیه‌ساز Musk باید گفت که Zuckerberg به خوبی وارد شد اما آیا می‌تواند این آغاز درخشان را به چیزی ماندگار تبدیل کند؟

مدیر اینستاگرام: Threads جایی برای اخبار و مسائل سیاسی نیست

کاربران فعلی اینستاگرام می‌توانند به راحتی یک حساب تردز باز کنند. اما این بدان معناست که هر کسی که اکانت Threads خود را حذف می کند باید اکانت اینستاگرام خود را نیز حذف کند. هر چند که وعده داده شده این وابستگی حذف شود.

طبق گزارش رویترز، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا رسما دیروز گفت که بیش از نیمی از ۱۰۰ میلیون نفری که برای Threads ثبت نام کرده‌اند، دیگر از این برنامه استفاده نمی کنند.

در ادامه این آمار زاکربرگ گفته است که نرخ ماندگاری کاربر در Threads بهتر از آن چیزی است که مدیران Meta انتظار داشتند، اگرچه مدیر اجرایی گفت که این عملکرد “بی نقص نیست”.

این کاهش کاربر طبیعی است

زاکربرگ، که کاهش استفاده از Threads را “عادی” خواند، همچنین گفت:

“بدیهی است که اگر بیش از ۱۰۰ میلیون نفر ثبت نام کنند، در حالت ایده آل، عالی خواهد بود اگر همه یا حتی نیمی از آنها باقی بمانند. ما هنوز به آن‌جا نرسیده‌ایم.”

او گفت که با اضافه شدن ویژگی‌های بیشتر به این پلتفرم، میزان نگهداری افزایش می‌یابد. برخی از این ویژگی‌های آینده شامل عملکرد جستجو و نسخه دسکتاپ Threads است.

مدیر ارشد محصول کریس کاکس گفت که این پلتفرم به «قلاب‌های نگه‌دارنده» بیشتری نیاز دارد تا برای کسانی که استفاده از Threads را متوقف کرده‌اند انگیزه ایجاد کند و به برنامه بازگردند.

کاکس گفت که “اطمینان از اینکه افرادی که در برنامه اینستاگرام هستند می توانند موضوعات مهم را ببینند” ممکن است کمک کند.

این یعنی احتمالا همگام‌سازی بیشتری بین تردز و اینستاگرام انجام خواهد شد.

حذف حساب Threads به‌صورت مستقل از اینستاگرام به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیا واقعا نیازی به حضور تردز هست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/29/%D9%81%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%B2-%D8%B2%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%DB%B5%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا