اخبار فناوری

رفع فیلتری و پاسخگویی تلفنی روبیکا ۲۴ ساعته

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که نیاز به رفع فیلتری اکانت روبیکا دارید ، کافی ست تا پایان این پست همراه ما باشید تا با راهنمایی های لازم مشکل فیلتر شدن روبیکای خود را حل کنید .

روبیکا یک پیام رسان ایرانی ست که به نسبت سایر برنامه ها از کاربران و طرفداران به خصوصی برخوردار است ، به همین دلیل مشکلات زیادی را هم متحمل می شود .

یکی از این مشکلات ، فیلتر شدن روبیکا ست . در حال حاظر رایج ترین مشکلی که از این پیام رسان منحصر به فرد در دنیای مجازی وجود دارد ، فیلتر شدن اکانت های کاربری این پیام رسان است .

همراه رایانه می تواند مشکلات پیام رسان روبیکا شما از فیلتری حساب کاربری گرفته تا حل مشکلاتی همچون حذف تایید دو مرحله ای روبیکا و غیره را حل کند .

در این پست قصد داریم مشکل رفع فیلتری روبیکا را بررسی کنیم و آموزش های مختلفی در جهت جلوگیری و حل آن ارائه کنیم . شما می توانید برای رفع فیلتری روبیکا با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

بررسی مشکل فیلتری روبیکا

در این بخش به بررسی دلایل فیلتر شدن اکانت کاربری روبیکا می پردازیم ، چرا که دانستن آن موجب می شود از رخ دادن این مشکل جلوگیری کرده تا حساب کاربری خود را درگیر این مشکلات و حل آن نکنید .

دلایل بسیاری وجود دارد که موجب شده یک حساب کاربری فیلتر شده و قادر به کار کردن نباشید . با رعایت نکردن دلایل زیر ممکن است حساب کاربری شما تعلیق شده و طی بازه زمانی مشخص قابل استفاده نباشد !

در نتیجه رعایت کردن قوانین از فیلتر شدن حساب کاربری جلوگیری می کند و شما را از رو به رو شدن با مشکلات مبرا می سازد .

  • • ارسال هرزنامه به دیگر کاربران

اگر محتوای هرزنامه و نامناسب برای کاربران دیگر این برنامه ارسال کنید ، برنامه حساب کاربری شما را فیلتر می کند .

  • • هک شدن حساب کاربری

هک شدن اکانت کاربری روبیکا یکی از دلیل های فیلتر شدن این برنامه ست ، چرا که بسیار وقت ها در آن فعالیت های خارج از چهارچوب و قوانین انجام می شود .

  • • کلاه برداری از سایر کاربران در روبیکا

بعضی از پیج هایی که در بخش روبینو به خرید و فروش مشغول هستند در پوشش پیج کسب و کار ، کلاه برداری کرده و موجب ضرر و زیان مالی برای کاربران می شوند . شناسایی این گونه پیج ها و یا کانال های فوق به تعلیق اکانت کاربری مالک و ادمین های او منجر می شود .

  • • نشر هر گونه محتوای مستهجن در کانال ، گروه و یا به صورت پخش زنده

برنامه روبیکا در بستر قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کند و انتشار هرگونه محتوای مستهجن و نامناسب در بستر این شبکه مجازی منجر به فیلتر شدن حساب کاربری روبیکا می شود .

  • • ارسال و دریافت هر گونه کد در قالب محتوای تصویری و کلیک به روی لینک ها

برخی از محتواهای تصویری نظیر فیلم و گیف در قالب بدافزار و کد های مخرب ، موجب می شود حساب کاربری روبیکا شما فیلتر شده و به حالت تعلیق درآید .

این ارسال و دریافت کد های مخرب موجب شده برنامه شما را ربات شناسایی کرده و اکانت شما را فیلتر کند .

  • • گزارش شدن توسط کاربران بسیار

یکی از مواردی که موجب فیلتر شدن حساب کاربری روبیکا می شود ، گزارش شدن توسط تعداد زیادی از کاربران روبیکا ست . اگر حساب کاربری روبیکا شما توسط آیدی های مختلف گزارش شود ، اکانت کاربری بدون فوت وقت فیلتر می شود .

  • • عدم رعایت قوانین وضع شده

توجه داشته باشید که روبیکا نیز مانند سایر برنامه ها قوانین خاص خودش را دارد و در صورتی که کاربر مخالف این قوانین رفتار کند اکانت کاربری وی مسدود می شود .

ارسال و دریافت هرگونه محتوای صوتی و تصویری ، پیام های نامناسب و غیره در خارج از چهارچوب قوانین اسلامی باعث فیلتر شدن حساب کاربری روبیکا می شود .

  • • انجام هر گونه فعالیت تهدید و ایجاد رعب و وحشت در برنامه

فعالیت هایی مانند تهدید ، ایجاد رعب و وحشت در بستر پیام رسان روبیکا چه در پیوی های آشنا و غریب ، چه در محیط گروه ها و کانال ها موجب شده برنامه روبیکا حساب کاربری شما را متخلف شناخته و فیلتر کند .

در صورتی که حس کردید علت فیلتر شدن روبیکای شما چیزی غیر از دلایل فوق است لازم است با پشتیبانی روبیکا با شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

آموزش رفع فیلتری روبیکا

فیلتر شدن روبیکا یکی از بزرگترین مشکلات این پیام رسان است که حل آن کاری زمان بر به حساب می آید . برای حل این مشکل ابتدا باید دلیل ایجاد شدن آن را پیدا کنیم که شما می توانید با مطالعه بخش فوق علت فیلتری خود را جویا باشید .

یکی از نکته هایی که لازم است به آن توجه کنید این است که رفع فیلتری روبیکا مطابق با دلیل ایجاد فیلتر شدن روبیکا شکل می گیرد . بدین صورت که فیلتری برخی از دلیل ها می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود و بعضی از آن ها بعد یه مدت طولانی رفع می شود .

شما با دانستن دلیل فیلتر شدن روبیکا خود می توانید مدت رفع فیلتری خود را تخمین زده و خود به تنهایی فعالیت های لازم برای رفع فیلتری روبیکای خود را انجام دهید .برای انجام رفع فیلتری روبیکا می توانید به روی کارشناسان همراه رایانه حساب کنید .

چنانچه قصد دارید برای رفع فیلتری روبیکا اقدام کنید ، میتوانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) استفاده کنید تا همکاران ما شما را برای رفع فیلتری روبیکا راهنمایی کنند .

برای اموزش های بیشتر این اپلیکیشن و اموزش رفع فیلتری روبیکا خودتان میتوانید از لینک مربوطه استفاده کنید

کلام پایانی رفع فیلتری روبیکا

بیشترین شکایاتی که از برنامه روبیکا به دست ما رسیده برای فیلتر شدن و رفع فیلتری روبیکاست . برنامه روبیکا به دلیل داشتن قوانین مخصوص خود روزانه کاربران بسیاری را با فیلتر شدن اکانت رو به رو می کنند .

دلایل گسترده ای برای فلیتر شدن حساب کاربری وجود دارد که از ارسال و دریافت کد های مخرب فیلتری گرفته تا بروزرسانی برنامه روبیکا . درست متوجه شدید ! گاهی اوقات حتی هوش مصنوعی برنامه هم با یک بروزرسانی شما را ربات شناسایی کرده و فیلتر می کند .

بیشترین نکته ای که رفع فیلتر روبیکا به آن وابسته است ، دلیل تعلیق شدن اکانت است . هرچه دلیل شما سبک تر و کم اهمیت تر باشد زودتر رفع تعلیق انجام می شود و برعکس .

شما می توانید برای انجام رفع فیلتری روبیکا و ارتباط با پشتیبانی به شماره 9099070345 از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/28/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%DB%B2%DB%B4-%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا