اخبار فناوری

انتشار توییت در X نیازمند پرداخت هزینه سالانه ۱ دلار خواهد بود

چندی پیش، X (توئیتر سابق)، X Premium (توئیتر آبی) را معرفی کرد تا به کاربران امکان دهد ازطریق اشتراک پولی، برخی ویژگی‌های اضافی را داشته باشند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک می‌خواهد ببیند که کاربران چقدر حاضرند برای X هزینه بپردازند، چراکه این پلتفرم شروع به دریافت اشتراک 1 دلار در سال از کاربران کرده است تا به آن‌ها امکان دسترسی به ویژگی‌های اساسی مانند ارسال پست‌های جدید را بدهد.

دریافت 1 دلار در سال از کاربران جدید X

X از کاربران جدید خود سالانه 1 دلار دریافت می‌کند تا بتوانند از ویژگی‌های اساسی مانند ارسال پست‌های جدید، پاسخ دادن به سایر کاربران، کوت، ری‌پست، لایک، بوکمارک و ایجاد لیست استفاده کنند. این امر به‌طور رسمی X را تحت یک دیوار پرداختی قرار می‌دهد و افراد را از استفاده از پلتفرم بدون پرداخت هزینه مسدود می‌کند.

این گزارش می‌گوید که این ایده از مالک X، ایلان ماسک، گرفته شده است که مدت‌ها تمایل خود را برای دریافت هزینه از همه کاربران برای استفاده از این پلتفرم ابراز کرده بود. ماسک ماه گذشته در یک استریم زنده بیان کرد که پرداخت اشتراک X تنها راه برای عاری نگه‌داشتن این پلتفرم از ربات‌ها است؛ اگرچه او همواره بیان کرده است که دریافت هزینه برای نشان تأییدشده آبی، به عمر ربات‌ها پایان می‌دهد.

دریافت 1 دلار در سال از کاربران جدید X

دریافت 1 دلار در سال از کاربران جدید X

از زمانی که X توسط ماسک خریداری شد، بسیاری از ویژگی‌ها به کسانی که برای نسخه Premium پول پرداخت می‌کنند، محدود شده است. در ابتدا، اشتراک ویژه قابلیت‌هایی مانند دکمه‌ای برای ویرایش پست‌ها، پست‌های طولانی‌تر، قالب‌بندی متن و تم‌ها را باز می‌کرد. چند ماه پیش، X شروع به محدود کردن تعداد پست‌هایی در روز کرد که کاربرانی که هزینه پرداخت نمی‌کنند، می‌توانند در تایم‌لاین خود ببینند.

گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد، نشان داد که X همچنین درحال برنامه‌ریزی برای معرفی یک حالت Premium جدید و گران‌قیمت است که تبلیغات را به‌طور کامل حذف می‌کند. اشتراک فعلی X Premium قیمتی معادل 8 دلار در ماه یا 84 دلار در سال دارد.

در مورد اشتراک جدید برای استفاده از ویژگی‌های اساسی، پروفایل رسمی پشتیبانی X تأیید کرده است که کاربران جدید باید برای ارسال پست در این پلتفرم هزینه بپردازند (برای خواندن پست‌ها نیازی به تهیه اشتراک نیست). این تغییر اکنون برای کاربران نیوزلند و فیلیپین درحال اجرا است و ممکن است به‌زودی در کشورهای بیشتری نیز گسترش یابد. درحال‌حاضر، X می‌گوید که این تغییر آزمایشی است و فقط کاربران جدید را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه شما پیرامون اشتراک سالیانه 1 دلار X برای کاربران جدید این پلتفرم چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/18/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-x-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا