اخبار فناوری

ردمی نوت ۱۳ پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 در گیک بنچ مشاهده شد

ردمی نوت ۱۳ پرو پیش از رونمایی در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه)، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این سری از تلفن های هوشمند ردمی در سه نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس معرفی خواهند شد. هفته گذشته بود که Note 13 Pro Plus در گیک بنچ حاضر شد. هم اکنون نیز نسخه پرو این سری در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

عملکرد تراشه اسنپدراگون ردمی نوت ۱۳ پرو نزدیک به Dimensity 7200 Ultra نسخه پرو پلاس است

همان طور که می‌توان در تصویر زیر مشاهده کرد، ردمی نوت ۱۳ پرو با شماره مدل 2312CRAD3C در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. لیست بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از تراشه Snapdragon 7s Gen 2 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 710 برخوردار خواهد بود. هفته گذشته بود که کوالکام این تراشه را معرفی کرد. می‌دانیم که اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری تولید شده است. اما کوالکام جزئیات زیادی را در مورد این چیپست به اشتراک نگذاشته است.

داده های Geekbench

شیائومی اعلام کرده است Redmi Note 13 Pro اولین گوشی هوشمند در دنیا با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 خواهد بود. نسخه حاضر شده در گیک بنچ دارای اندروید ۱۳ بوده و از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. به نظر می‌رسد که این نسخه، گران قیمت‌ترین مدل Note 13 Pro باشد‌. این تلفن هوشمند در بخش تست های تک هسته ای و چند هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۱۰۱۲ و ۲۹۴۳ شده است. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱۱۲۲ و ۲۶۳۶ شده بود.

برخی از مشخصات Redmi Note 13 Pro از سوی شیائومی اعلام شده است. برای مثال می‌دانیم که این دستگاه از یک صفحه نمایش AMOLED با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود. مطابق با گزارش Mysmartprice، قاب پشتی این دستگاه مات بوده و سنسور های دوربین درون یک ماژول مربعی شکل بزرگ قرار گرفته اند. سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی ویژگی های پرچمداران را در بخش گوشی های میان رده ارائه می‌کنند.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ شیائومی رسما تایید شد: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

نظر شما درباره این سری از تلفن های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/18/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-snapdragon-7s-gen-2-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%86%DA%86-%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا