اخبار فناوری

تصویر ایربادز ریلمی Buds Air 5 Pro پیش از رونمایی فاش شد

در ابتدای ماه آوریل شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد ریلمی به زودی از ایربادز جدید خود در کشور هند رونمایی خواهد کرد. پس از گذشت چند روز، این محصول در میان داده وب‌سایت های صدور گواهینامه FCC و BIS مشاهده شد. هم اکنون تصویر ایربادز ریلمی Buds Air 5 Pro فاش شده است.‌ تمام این موارد نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی ایربادز آینده ریلمی نمانده است.

ریلمی Buds Air 5 Pro در سه رنگ وارد بازار می‌شود

با آنکه تا کنون شایعاتی درباره ایربادز ریلمی Buds Air 5 Pro منتشر شده؛ اما هم اکنون تصویر واقعی این محصول به بیرون درز کرده است. در تصویر منتشر شده، می‌توانیم طراحی و ظاهر هندزفری آینده ریلمی را ببینیم. همان طور که شایعات گذشته ادعا کرده بودند، این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و سبز به بازار عرضه خواهد شد. تصویر فاش شده، رنگ سفید Buds Air 5 Pro را نشان می‌دهد. کیس این هندزفری ها، طراحی کپسولی شکلی دارد. ظاهر این ایربادز بسیار شبیه به Realme Buds Air 3 است.

تصویر ریلمی بادز ایر ۵ پرو

مشخصات Realme Buds Air 5 Pro فاش نشده است. اما با توجه به آنکه، این محصول مدتی قبل در میان داده های FCC مشاهده شد، ما اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آن داریم. انتظار می‌رود که کیس این هندزفری وایرلس از باتری ۴۶۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. سری ها نیز به باتری کوچک ۶۰ میلی آمپری مجهز خواهند شد. انتظار می رود که با یک بار شارژ، هندزفری ها حداقل ۲۴ ساعت قابل استفاده باشند.

Realme Buds Air 3

همان طور که وب سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، با توجه به آنکه تصاویر ایربادز آینده ریلمی فاش شده، انتظار می‌رود که این محصول در آینده ای نزدیک معرفی شود. احتمالا ریلمی در روز های آینده، به طور رسمی جزئیاتی را درباره Buds Air 5 Pro منتشر خواهد کرد.

ریلمی Buds Air 3 در در رنگ آبی و طراحی خاص خود در چین معرفی شد

 

نظر شما درباره ایربادز ریلمی بادز ایر ۵ پرو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/03/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-buds-air-5-pro-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا