اخبار فناوری

رندر هواوی نوا ۱۲ فاش شد: طراحی متفاوت از نسخه پرو

انتظار می‌رود که هواوی در آینده ای نزدیک از گوشی های هوشمند سری Nova 12 رونمایی کند. در اوایل ماه جاری میلادی بود که رندر لو رفته نوا ۱۲ پرو، طراحی این دستگاه را نشان داد. هم اکنون، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو رندر هواوی نوا ۱۲ استاندارد را به اشتراک گذاشته است. این گوشی های هوشمند جانشین سری Nova 11 خواهند شد.

هواوی نوا ۱۲ از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است

طبق رندر فاش شده، هواوی نوا ۱۲ دارای لبه های خمیده در چهار طرف است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست فریم این دستگاه قابل مشاهده است. بیرون زدگی دکمه پاور، در تصویر منتشر شده مشخص است. بنابراین احتمالاً سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. این موضوع نشان می‌دهد که Huawei Nova 12 دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند به شکل یک کپسول بزرگ طراحی شده است. درون این ماژول، سه لنز دیده می‌شود. دوربین اصلی در بالای ماژول قرار گرفته و با نوار طلایی رنگی تزیین شده است. دوربین کوچکتری نیز در قاب پشتی نوا ۱۲ دیده می‌شود که اطراف آن را فلاش LED حلقه ای احاطه کرده است. رندر هواوی Nova 12 این تلفن هوشمند را در رنگ مشکی مات نشان می‌دهد.

رندر هواوی Nova 12

شایعه شده است که تراشه Kirin 830 نیروی پردازشی مورد نیاز نوا ۱۲ را تأمین خواهد کرد. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۸۸ واتی شارژ می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های تله فوتو و ماکرو به سنسور های ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. گفته می‌شود که نوا ۱۲ دارای یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض خواهد بود. مطابق با گزارش منبع، شایعه شده است که این گوشی هوشمند آینده هواوی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند بوده و از قابلیت اتصال ماهواره ای پشتیبانی می‌کند.

رندر غیررسمی هواوی Nova 12 Pro طراحی متفاوتی را نوید می‌دهد

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/22/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا