اخبار فناوری

تاریخ رونمایی وان پلاس Pad Go مشخص شد: ۱۴ مهر ماه

در اوایل سال جاری میلادی بود که وان پلاس از اولین تبلت خود با نام OnePlus Pad رونمایی کرد. این کمپانی تبلت جدیدی را در دست توسعه دارد. هم اکنون، تاریخ رونمایی وان پلاس Pad Go مشخص شده است. این تبلت در ۱۴ مهر ماه و در کشور هند معرفی خواهد شد.

تبلت وان پلاس Pad Go چهاردهم مهر و در کشور هند معرفی می‌شود

وان پلاس تاریخ رونمایی تبلت Pad Go را مشخص کرده است. این محصول در تاریخ جمعه ششم اکتبر (۱۴ مهر) معرفی خواهد شد. این محصول از طریق Flipkart در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که مشخصات این تبلت آینده وان پلاس در روز های منتهی به تاریخ رونمایی، به اشتراک گذاشته شود. OnePlus Pad Go نسخه کوچک شده OnePlus Pad است. پنل پشتی Pad Go طراحی دو رنگ داشته و ماژول دوربین در مرکز بالای قاب پشتی دیده می‌شود. نمایشگر این دستگاه حاشیه های قابل توجهی دارد. دکمه پاور در بالا و دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت راست قرار دارد. عرضه این تبلت در رنگ نعنایی تأیید شده است.

اولین تصویر وان پلاس Pad Go

OnePlus Pad Go

همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، مشخصات کلیدی OnePlus Pad Go هنوز یک راز است. اما به تازگی مدیر اجرایی وان پلاس در مصاحبه ای فاش کرده که تبلت آینده این کمپانی دارای صفحه نمایش 2K بوده و موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland و Dolby Atmos شده است. این محصول به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13 برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای ویژگی Content Sync است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید فایل های خود را بین تبلت و گوشی وان پلاس به اشتراک بگذارید. این تبلت دارای ویژگی هایی برای بهبود ادغام بین دستگاه‌های OnePlus خواهد بود.

اولین تصویر از وان پلاس Pad Go فاش شد: زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نظر شما درباره این تبلت مقرون به صرفه آینده وان پلاس چیست؟ آیا طراحی زیبایی دارد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/18/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-pad-go-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B1%DB%B4-%D9%85%D9%87%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا