اخبار فناوری

رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ رسما معرفی شد. از این ماه موجود است

پس از هفته ها آزمون و خطا از طریق One UI 5.0 بتا، سامسونگ بالاخره تصمیم گرفت از این رابط کاربری رونمایی کند. رابط کاربری جدید غول فناوری کره ای آماده خروج از «فاز بتا» است. نسخه پنجم One UI به تازگی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022 رونمایی شده است.

One UI 5.0 در اوایل نوامبر برای گلکسی S22 منتشر می شود

سری گلکسی اس 22 تاکنون 4 آپدیت بتا دریافت کرده است رابط کاربری 5.0 مشخص نیست که برنامه بتا برای آخرین رابط کاربری سامسونگ چه زمانی به پایان می رسد. بنابراین ما نمی دانیم که آیا نسخه بتای چهارم One UI 5.0 آخرین به روز رسانی بوده است یا خیر. با این حال، سامسونگ تصمیم گرفته است که رابط کاربری جدید خود را در کنفرانس توسعه دهندگان خود به طور رسمی معرفی کند. کاربران گلکسی اس 22 در سراسر جهان، آنها می توانند به زودی One UI 5.0 جدید را دریافت کنند.

نسخه UI 5 تا اوایل نوامبر برای Galaxy S22

همانطور که گفته شد، رابط کاربری جدید سامسونگ “تقریبا” آماده راه اندازی است و تا پایان اکتبر در دسترس کاربران سری گلکسی S22 قرار خواهد گرفت. نسخه پنجم One UI یکی از مورد انتظارترین رابط های کاربری امسال بود. این رابط کاربری جدید تغییراتی را به همراه خواهد داشت. اکنون، امکانات سفارشی‌سازی «صفحه قفل» با الهام از ماژول LockStar Good Lock چندین برابر شده است. علاوه بر این، قابلیت شخصی‌سازی اعلان‌ها بهبود یافته و انیمیشن‌ها نیز بهبود یافته‌اند. اکنون می توانید افکت ها را روی مخاطبین خود اعمال کنید (در برنامه تماس).

درست مثل وب سایت سام موبایل در طول کنفرانس توسعه دهندگان، سامسونگ اشاره کرد که رابط کاربری One UI 5.0 آماده خروج از مرحله بتا است. و تا پایان این ماهمعادل از اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر) برای گلکسی اس 22 منتشر خواهد شد. الان در اواسط اکتبر هستیم. بنابراین، کاربران Galaxy S22 برای تجربه رابط کاربری جدید سامسونگ نیازی به انتظار طولانی ندارند. با مایفون مگ با ما همراه باشید، زیرا به محض اعلام تاریخ دقیق انتشار One UI 5.0 به شما اطلاع خواهیم داد.

Galaxy S23 Ultra حاشیه‌های کمتری نسبت به Galaxy S22 Ultra + دوربین بزرگ‌تر خواهد داشت

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال از نسخه های قبلی One UI استفاده کرده اید؟ به این رابط کاربری چه امتیازی می دهید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا