اخبار فناوری

دوربین پیکسل 8 گوگل به برخی قابلیت‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

جدیدترین نظرسنجی انجام‌شده برای Pixel Superfans ممکن است قابلیت‌های جدید دوربین گوشی‌های پرچمدار Pixel 8 آینده را فاش کرده باشد. بر اساس اطلاعاتی که Mishaal Rahman دریافت کرده است، گوگل به‌دنبال افزودن حداقل یک ویژگی هوش مصنوعی جدید برای بهبود عکس‌های گروهی ثبت‌شده توسط دوربین گوشی‌های پیکسل 8 است.

دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8 گوگل

این نظرسنجی شامل دو عبارت زیر در مورد ویژگی جدید بالقوه دوربین پیکسل است:

«نگران نباشید اگر حواس شخصی در طول یک عکس دسته‌جمعی پرت شود، هوش مصنوعی گوشی شما همچنان می‌تواند آن را به یک عکس گروهی کامل تبدیل کند.»

«با ادغام بهترین عکس‌ها با فناوری هوش مصنوعی گوشی هوشمندتان، تصویر تیمی عالی ایجاد کنید تا تمامی افراد عالی به‌نظر برسند.»

دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8 گوگل

دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8 گوگل

این‌طور که معلوم است گوگل به‌دنبال استفاده از تکنیک‌های ادغام عکس‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌باشد تا افراد را در یک عکس گروهی به بهترین شکل نشان دهد.

Kamila Wojciechowska نیز موفق شد چندین گزینه دیگر را از نظرسنجی با اشاره به ویژگی‌های معرفی‌نشده عکاسی Pixel AI بیابد. در یکی از آن‌ها چنین آمده است:

«با استفاده از ابزارهای خلاقانه ویرایش هوش مصنوعی گوشی خود که به شما امکان می‌دهد فوراً پس‌زمینه عکس، لباس افراد یا هر چیز دیگری را در عکس تغییر دهید، از عکس‌های دسته‌جمعی خود لذت بی‌پایان ببرید.» این احتمالاً به ابزار آتی Magic Editor گوگل اشاره دارد که این شرکت پیش از این آن را معرفی کرده بود.

طبق گزارش‌ها، این نظرسنجی به سرعت شاتر دوربین نیز اشاره می‌کند. به‌عنوان‌مثال، «وقتی لحظه پیروزی در بازی اتفاق می‌افتد، دوربین گوشی هوشمند شما می‌تواند آن‌قدر سریع باز شود که هرگز عکس عالی را از دست ندهید.»

همین امر در مورد ویدیوها بر اساس عبارت در نظرسنجی نیز صدق می‌کند؛ «دوربین تلفن هوشمند شما به سرعت باز می‌شود و به‌محض اینکه بازیکنان بسکتبال موردعلاقه خود را درحال ورود به زمین مشاهده کردید، می‌توانید بلافاصله یک ویدیو کاملاً واضح از آن‌ها ضبط کنید.»

Wojciechowska انتظار دارد این ویژگی‌ها و بسیاری دیگر از قابلیت‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی در سری پیکسل 8 استفاده شوند. این افشاگر همچنین شنیده است که گوگل درحال کار بر روی یک ویژگی خلاصه‌سازی برای برنامه Recorder است که با استفاده از هوش مصنوعی روی دستگاه به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود.

نظر شما درباره دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8 گوگل چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/27/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا