اخبار فناوری

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 16X با نمایشگر سه بعدی OLED معرفی شد

ایسوس در نمایشگاه CES 2023 لپ تاپ های جدیدی را معرفی کرد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها Vivobook Pro 16X 3D OLED است. این محصول به کاربران اجازه می دهد تا بدون استفاده از عینک، محتوای سه بعدی را مشاهده کنند. با مایفون مگ بیایید نگاهی به مشخصات این لپ تاپ جذاب ایسوس بیندازیم.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 16X در نسخه های سه بعدی و دو بعدی موجود است

همانطور که گفته شد با خرید لپ تاپ Vivobook Pro 16X می توانید محتوای سه بعدی را بدون استفاده از عینک مشاهده کنید. در گذشته لپ تاپ ها و نمایشگرهایی با فناوری مشابه وجود داشتند. ایسوس اما اولین شرکتی است که این فناوری را در لپ تاپ هایی با نمایشگر OLED قرار داده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED با وضوح 3200 در 2000 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز می باشد.در این لپ تاپ یک لایه رزین نوری با لایه ای لنز مانند وجود دارد. که با دوربین های ردیاب چشم کار می کند.

Vivobook Pro 16X OLED 3D

صفحه نمایش این محصول همچنین دارای لایه سوئیچینگ کریستال مایع 2D/3D و روکش ضد انعکاس می باشد. این فناوری جابجایی از سه بعدی به دو بعدی (و بالعکس) را آسان می کند. در قلب این لپ تاپ پردازنده Intel Core i9-13980HX قرار دارد. این محصول همچنین مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada RTX 40 سری خواهد بود.گران ترین نسخه این دستگاه دارای 64 گیگابایت رم است. DDR5-4800 و حداکثر 2 ترابایت PCIe Gen 4 SSD با سرعت خواندن تا 6500 مگابایت بر ثانیه.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 16X دارای وب کم FullHD با شاتر فیزیکی است. دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB 3.2 Type-A، یک خروجی HDMI 2.1 و یک پورت اترنت در این دستگاه تعبیه شده است. مانند گیزموچینا این لپ تاپ جدید ایسوس در دو نسخه سه بعدی و معمولی عرضه خواهد شد. این دو نسخه در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهند شد. در حال حاضر، این شرکت اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه Vivobook Pro 16X منتشر نکرده است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 با نمایشگر OLED و Core-i7 رسما معرفی شد

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید ایسوس چیست؟ آیا علاقه مند به مشاهده محتوای سه بعدی در لپ تاپ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا