اخبار فناوری

اوپو نمونه‌ عکس‌های دوربین Find N3 Flip را منتشر کرد

کمپانی اوپو چندی پیش با انتشار پوسترهایی تأیید کرد که گوشی تاشو آینده خود با نام Find N3 Flip را به‌همراه ساعت هوشمند Watch 4 Pro در تاریخ 29 آگوست (7 شهریور) معرفی خواهد کرد. حال این شرکت پیش‌نمایشی از توانایی‌های گوشی خود را قبل از رونمایی رسمی از آن منتشر کرده است. اوپو با انتشار نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین Find N3 Flip، قابلیت «پرتره هاسلبلاد» فلیپ جدید و توانایی‌های آن را به رخ می‌کشد.

دوربین اوپو Find N3 Flip

تیزر طراحی اخیر OPPO تأیید می‌کند که Find N3 Flip ابعاد نمایشگر چشمگیر مدل قبلی خود را با یک ماژول دوربین جدید دایره‌ای ترکیب می‌کند. این گوشی تاشو همچنین اکنون میزبان Hasselblad خواهد بود که انتظار می‌رود عملکرد دوربین آن را بیش از پیش تقویت کند.

دوربین اوپو Find N3 Flip

دوربین اوپو Find N3 Flip

اوپو با آپلود چند نمونه عکس از چهره افراد، گوشی تاشو Find N3 Flip خود را به‌عنوان یک پرچمدار جدید عکاسی پرتره تبلیغ می‌کند. مجموعه تصاویر منتشرشده حاوی واترمارک رسمی با برخی اطلاعات سخت‌افزاری بالقوه مفید و جالب است.

به‌عنوان‌مثال، این تصاویر نشان می‌دهند که N3 Flip می‌تواند عکس‌هایی با f/1.8 تا f/7.1 با فاصله کانونی 47 میلی‌متر بگیرد که درنتیجه، معلوم می‌شود دوربین سوم مربوط به لنز پرتره با قابلیت زوم 2 برابر است. این گوشی همچنین می‌تواند سرعت شاتر قابل‌توجهی داشته باشد که در یک مورد تا 1/5000 ثانیه می‌رسد.

چیزی که این دوربین را متمایز می‌کند، توانایی آن در ایجاد بوکه طبیعی‌تر بین سوژه‌ها و محیط اطرافشان است. برخلاف روش‌های سنتی که اغلب حسی اجباری و مصنوعی به پرتره‌ها می‌دهند، نوآوری اوپو صحنه‌ای را بیشتر شبیه به درک چشم انسان می‌گیرد. نتیجه یک تصویر کلی است که احساس غوطه‌وری دارد و شخصیت‌ها به طور یکپارچه در محیط خود ترکیب می‌شوند.

اوپو Find N3 Flip وارث توانایی فوق‌العاده دوربین سری Find X6 است و جلوه‌های سطح پرچمدار را حتی در طراحی جمع‌و‌جور تاشو ارائه می‌دهد. این امر ازطریق فناوری‌های پیشرفته مانند موتور تصویر سایه‌روشن فوق‌العاده به‌دست می‌آید که از محاسبات پیچیده برای تنظیم دقیق نور، سایه، رنگ و جزئیات استفاده می‌کند. نتیجه نیز کاملاً استثنایی است؛ پرتره‌هایی که با نور طبیعی، ویژگی‌های سه‌بعدی، جزئیات واضح و جلوه بوکه که با دوربین‌های اپتیکال سنتی رقابت می‌کند.

نظر شما درباره نمونه عکس‌های دوربین OPPO Find N3 Flip چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/27/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-find-n3-flip-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا