اخبار فناوری

دلایل خرید تتر در ایران

برای بسیاری از مردم، خرید ارزهای دیجیتال مبهم و پر ریسک به حساب می اید این که چگونه دیتاهایی بر بستر کامپیوتر و اینترنت این گونه ارزشمند می‌شوند. مسائل فنی که در این حوزه وجود دارد بیشتر مربوط به متخصصان است، اما بسیاری از افراد با داشتن اطلاعاتی جامع پیرامون آن، اقدام به سرمایه‌گذاری می نمایند. خرید ارزهای دیجیتال به خصوص تتر فاز جدیدی از سرمایه گذاری های بلندمدت را برای کسانی که به دنبال دارایی دیجیتال پایدار هستند، باز نمود. این دارایی دیجیتال به دلیل ثبات بالای خود مورد تحسین قرار گرفته است. در این مقاله امروز سعی داریم دلایل خرید استیبل کوین ها به خصوص تتر را بررسی نماییم. همراه ما باشید.

شناخت اولیه تتر

تتر (USDT ) یک ارزدیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که در دسته رمزارزهای پایدار قرار دارد. هر تتر معادل یک دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود. استیبل کوین ها معمولاً با دلار آمریکا رابطه مستقیم دارند و نسبت به همتایانش مانند بیت کوین و اتریوم، نوسانات بسیار کمتری را تجربه می‌ نمایند. هدف از ارزهای رمزنگاری شده جلوگیری از نوسانات می باشد و خرید تتر به ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا به جای سرمایه‌گذاری های خطرناک و پر ریسک، ذخیره ارزش باشند.

مزایای خرید تتر

  • • ثبات قیمت
  • • بالا بودن درصد امنیت
  • • قابل استفاده بودن همانند ارز فیات
  • • تراکنش‌ آسان و راحت
  • • ترید و معامله
  • • و از همه مهم تر سهولت خرید تتر در بین سایر رمزارزها

ثبت سفارش خرید یا تبدیل هر ارز دیجیتال با تتر سریع و آسان می باشد، در حالی که تبدیل یک رمزارز به پول نقد زمان بسیار زیادی را درگیر می نماید و هزینه‌های تراکنش آن هزینه ‌بر خواهد بود. این کار باعث ایجاد نقدینگی برای پلتفرم‌های معاملاتی خواهد شد، استراتژی‌های خروج بدون هزینه را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند ودر مقابل باعث افزایش انعطاف‌پذیری و ثبات در سرمایه گذاری میشود. تتر را می‌توان در کمترین زمان و بهترین کارمزد نسبت به نقل و انتقالات در بانک ها و مؤسسه های مالی سنتی به هر نقطه از جهان ارسال نمود.

نحوه خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران با توجه به تحریم‌های موجود، برای ایرانیان سخت می باشد زیرا کاربران، دسترسی به بسیاری از صرافی‌های خارجی امن را ندارند و با یک جستجوی ساده متوجه این موضوع خواهید شد که در ایران هم صرافی‌های بسیاری فعالیت دارند که متاسفانه به دلیل خلا قانونی تعدادی از آن‌ها فعالیت درست و قیمت شفافی ندارند. در نتیجه اولین قدم برای خرید امن ارز دیجیتال به خصوص تتر استفاده از صرافی‌های با اعتبار در حوزه رمزارزها می باشد.

شما می‌توانید برای خرید و فروش USDT در صرافی ایرانی و معتبر پارس بیت عضو شوید و به‌صورت لحظه‌ای معاملات خرید یا فروش تتر را با کارمزد صفر انجام بدهید. کاربران ایرانی می‌توانند تتر را در سه شبکه TRC-20، ERC-20 و BSC در سامانه تبادل پارس بیت خریداری و با یکدیگر معامله نمایند.

شناخت اولیه سامانه تبادل پارس بیت :

سامانه تبادل پارس بیت اولین کارگزاری رمزارزی OTC در ایران می باشد که به صورت خاص و تخصصی در زمینه فناوری بلاکچین و رمزارز از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود. هدف اصلی سامانه OTC پارس بیت برقراری امنیت در پرداخت و تامین رمز ارزها می باشد. وبسایت پارس بیت به نشانی WWW.PARS-BIT.COM  در اختیار علاقه مندان و سرمایه گذارانی می باشد که تمایل به سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه رمزارزها را دارند. یکی از دغدغه های حال حاضر کشور و بخصوص سازمان ها، تامین رمز ارزها در تعداد بیش تری می باشد. در همین خصوص مجموعه پارس بیت به پشتوانه سابقه فعالیت و خدمات خود در این سال ها و بنا به تیم متخصص در این حوزه و نام آشنا با اهالی بلاکچین و رمز ارز، به جهت ارتباط با ماینرهای داخل کشور (استخراج کنندگان و دارندگان تجهیزات ماینینگ در حومه تهران، شیراز، اصفهان و کرمانشاه) و خارج از کشور(دارندگان فارم اتریوم و مونرو در کانادا، آمریکا، ترکیه، روسیه و چین) توانایی تامین مارکت در حجم بالاتر همانند تامین تتر با کارمزد صفر را دارا می باشد.

نحوه خرید تتر در سامانه تبادل پارس بیت

برای خرید تتر از وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال پارس بیت، می‌توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

مرحله اول: ثبت‌نام و انجام مراحل احراز هویت پارس بیت

مرحله دوم: افزایش موجودی ریالی یا رمزارزی

مرحله سوم: اقدام به خرید تتر به یکی از دو روش زیر:

۱-  خرید آنی تتر با قیمت لحظه‌ای به‌صورت مستقیم

۲-  استفاد از سامانه تبدیل ارزهای دیجیتال در کمترین زمان و بهترین کارمزد

جمع بندی

همراهان گرامی طبق توضیحاتی که در این مقاله بیان شده است خرید تتر دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاران می باشد. هنگامی‌که به دنبال راهی برای ورود و خروج از سایر معاملات ارزهای دیجیتال هستید، تتر یک انتخاب ایده آل برای نقدینگی به حساب می آید. کاربران ارجمند شما می‌توانید اطلاعات کاملی راجب نحوه ی خرید و فروش رمزارزها با استفاده از پروتکل های بسیار امن در سایت پارس بیت به نشانی www.pars-bit.com مطالعه نمایید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/22/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا