اخبار فناوری

هواوی نوا 11 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی و سیستم XMAGE عرضه خواهد شد

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید Nova 11 است. آخرین اطلاعات فاش شده این را نشان می دهد هواوی نوا 11 پرو ارتقاء خوبی در بخش دوربین خواهد داشت. انتظار می رود این دستگاه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سیستم XMAGE عرضه شود که ارتقای مناسبی نسبت به نسل قبلی آن است.

هواوی نوا 11 پرو

در حالی که نسخه استاندارد این گوشی ممکن است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه شود، انتظار می‌رود که Nova 11 Pro عکاسی موبایل را با اپتیک پیشرفته و بهینه‌سازی تصویر به سطح بالاتری برساند. طبق گزارش‌ها، هواوی احتمالاً از الگوریتم‌های XMAGE در این دستگاه استفاده می‌کند تا قابلیت‌های دوربین خود را افزایش دهد، که می‌تواند انقلابی در عکاسی موبایلی میان رده ایجاد کند.

همچنین شایعه شده است که این دستگاه به لطف سنسور تصویر RYYB عملکرد بهتری در نور کم دارد. البته سنسور تصویر 108 مگاپیکسلی با این آرایش ساب پیکسلی هنوز تولید نشده است و اینکه آیا سنسور جدیدی برای هواوی نوا 11 پرو در نظر گرفته شده است یا خیر، باید دید.

علاوه بر دوربین، هواوی نوا 11 پرو باید دارای تراشه کوالکام باشد اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه باشید این تراشه پرچمدار سال گذشته است که از نظر مدیریت گرما و پایداری چندان محبوب نیست. شاید اگر از مدل پلاس استفاده شود خروجی بهتری ثبت شود.

در قسمت باتری می گوید که برای هواوی نوا 11 پرو از شارژر 100 واتی استفاده خواهد شد. این مقدار قدرت شارژ خوبی برای دستگاهی در این دسته است.

اگرچه هواوی هنوز تاریخ معرفی رسمی سری Nova 11 را اعلام نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که سری Nova 11 ممکن است به زودی و تا پایان آوریل 1402 رونمایی شود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر هواوی نوا 11 پرو هستید؟ ما قبلاً این را شنیده ایم هواوی نوا 11 این گوشی دارای بریدگی مشابه جزیره پویا آیفون 14 پرو است.

آیا Huawei Nova 11 دارای بریدگی شبیه به Dynamic Island iPhone 14 Pro خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا