اخبار فناوری

محدودیت ارسال توییت در توییتر به 4000 کاراکتر افزایش می یابد

شبکه اجتماعی توییتر همیشه طول و تعداد کاراکترهای هر توییت را محدود کرده است. این عمدتا به این دلیل است که بنیانگذاران این پلتفرم می خواستند آن را در قالب یک وبلاگ میکرو ارائه کنند. اما به نظر می رسد با حضور ایلان ماسک در راس مدیریت این شرکت، محدودیت ارسال توییت در توییتر به 4000 کاراکتر افزایش یابد. با مایفون مگ بیا

محدودیت ارسال توییت در توییتر به 4000 کاراکتر افزایش می یابد

اخیراً شاهد بازگشت حالت عضویت جدید سرویس آبی توییتر بودیم که می توانید از آن برای تأیید اعتبار خود در این شبکه اجتماعی و دسترسی به ویژگی های خاصی مانند ویرایش توییت ها استفاده کنید. حالت عضویت جدید توییتر بلو که برای اولین بار در اوایل نوامبر معرفی شد، به کاربران اجازه می دهد تا به عنوان یک کاربر رسمی در شبکه اجتماعی با پرداخت 8 دلار در ماه تایید شوند.

با این حال، پس از چند روز، ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر بالاخره تصمیم گرفت که به طور ناگهانی این ویژگی را به نفع یک نسخه صیقلی‌تر غیرفعال کند. از امروز می توانید دوباره در Twitter Blue ثبت نام کنید. هزینه های اشتراک بسته به اینکه چه کسی هستید متفاوت است. در واقع، ایلان ماسک نشان داده است که برای جبران مالیات 30 درصدی اپ استور، قیمت توییتر بلو را در آیفون افزایش خواهد داد.

محدودیت ارسال توییت در توییتر

بنابراین اگر از نسخه وب توییتر روی رایانه شخصی استفاده می کنید، فقط 8 دلار بپردازید. اما اگر می خواهید از طریق نسخه iOS مشترک این سرویس شوید، باید ۱۱ دلار بپردازید. اگرچه هزینه اشتراک در حال حاضر از طریق برنامه اندروید در دسترس نیست، اما این سرویس باید در اندروید با قیمت 11 دلار در دسترس باشد، زیرا گوگل نیز 30 درصد مالیات بر تراکنش های فروشگاه Play دریافت می کند. جدا از این، این پلتفرم محدودیت کاراکتر جدیدی برای ارسال توییت و موارد دیگر دریافت خواهد کرد

کاربران آبی توییتر پس از وارد کردن شماره تلفن خود می توانند ابتدا تاییدیه رسمی دریافت کنند. ایلان ماسک ادعا کرد که با وجود اینکه راه حل اول نیازمند ارائه مدارک شناسایی است، جذاب تر به نظر می رسد، اما با موفقیت با حساب های جعلی و جعلی مبارزه می کند. ما همچنین می دانیم که میلیاردر به زودی ربات های بسیاری و 1.5 میلیارد حساب کاربری غیرفعال اعلام شده را حذف خواهد کرد.

محدودیت ارسال توییت در توییتر

امکان ویرایش توییت ها، آپلود ویدیوهای 1080p و دسترسی به حالت خواننده جدید از ویژگی های مشترکین این سرویس جدید است. با این حال، به نظر می رسد که ویژگی های بیشتری برای آن کاربران رسمی و تایید شده نیز در دسترس خواهد بود. این شرکت می گوید کاهش تبلیغات و توانایی اولویت بندی جستجوها و پاسخ ها به زودی ارائه می شود. علاوه بر این، توییتر اعلام کرد که تیک تأیید رسمی را که در آخرین کمپین سرویس آبی آزمایش کرده بود، با نشان طلایی برای مشاغل و نشان خاکستری برای حساب های دولتی جایگزین می کند.

به گزارش خبرگزاری GizChinaایلان ماسک احتمالا به زودی به کاربران اجازه خواهد داد که توییت هایی با 4000 کاراکتر ارسال کنند که بسیار بیشتر از 280 کاراکتر قبلی است. اگرچه در حال حاضر امکان عضویت در توییتر آبی وجود ندارد، اما این ویژگی به زودی در دسترس خواهد بود. اگر در ایالات متحده هستید، باید از VPN برای تأیید حساب خود استفاده کنید. با این حال، این ویژگی به زودی برای همه در دسترس خواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا