اخبار فناوری

دستپاچگی پوکو هند از رونمایی ریلمی، توصیه به انتظار برای Poco X6 Neo

رقابت بین برندهای اقتصادی در بازارهایی مثل هند به حدی شدت گرفته که حتی تفاوت‌های چند ده دلاری هم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. علاوه بر این، برندها خیلی بی‌پروا به رقابت و طعنه‌زدن به یکدیگر می‌پردازند. یکی از جدیدترین مثال‌های این شرایط را می‌توان دستپاچگی پوکو هند از رونمایی ریلمی دانست. آن‌ها توصیه به انتظار برای Poco X6 Neo می‌کنند!

دستپاچگی پوکو هند از رونمایی ریلمی

برندهای Poco و Realme محصولات بسیار رقابتی شرکت‌های مادرشان یعنی Xiaomi و Oppo (یا به صورت کلی هولدینگ BBK Electronics) را تولید می‌کنند. یکی از بازارهای بسیار مهم برای هر دوی این بازارها هم “هند” است.

دیروز Realme در هند به رونمایی از سری Realme 12 پرداخت. در حقیقت مدل پایه این سری که همان نام ریلمی ۱۲ را دارد برای Poco کمی خطرآفرین ظاهر شده و آن‌ها تلاش دارند تا شرایط را به نفع خود رقم بزنند.

در پست بالا که در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده، مدیر پوکو هند تلویحا به رویداد ریلمی اشاره کرد و گفت با توجه به این رویداد، باید واقعا منتظر مدل Neo باشید.

او ۲ مشخصه و قیمت ریلمی ۱۲ را به عنوان “هشدار” یا Red Flag اعلام کرده که شامل تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و پنل نمایشگر LCD می‌شود. به نظر او این مشخصات و قیمت ۱۷ هزار روپیه (معادل ۲۰۵ دلار) ارزنده نیستند.

در ادامه و در یک حرکت کاملا مغلطه‌گونه اشاره می‌کند که Poco تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس را با قیمت زیر ۱۲۰ دلار در Poco M6 5G عرضه می‌کند. البته که اگر بخواهیم ریلمی ۱۲ و پوکو ام ۶ را مقایسه کنیم، برترهای نماینده ریلمی واضح است اما او با توجه به بازار هدف خود تصمیم گرفته تراشه را برجسته کند.

در نهایت هم هشتگ Poco X6 Neo وجود دارد. از این پست می‌توانیم نتیجه بگیریم که عرضه پوکو ایکس ۶ نئو نزدیک است و به احتمال زیاد باید حوالی قیمت همین ۲۰۵ دلار عرضه شود. البته شایعات قبلی قیمت ۱۹۵ دلار را عنوان کرده بودند.

پوکو ایکس ۶ نئو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۱۹۵ دلار در راه است

پوکو ایکس ۶ نئو در حقیقت مدل ری‌برند شده از Redmi Note 13R Pro خواهد بود. با توجه به نمایشگر اولد و تراشه کمی بهتر، طبیعتا می‌تواند رقیب خوبی برای ریلمی ۱۲ در قیمت حدود ۲۰۰ دلار باشد.

نظر شما چیست؟ شما به عنوان یک خریدار، بین Poco X6 Neo و Realme 12 5G کدام را انتخاب خواهید کرد و چرا؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/07/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%BE%D8%A7%DA%86%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C%D8%8C-%D8%AA%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا