اخبار فناوری

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد

اگر قصد داری از اصفهان به یزد سفر کنید، خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. با توجه به آن که فاصله این دو شهر زیبا از یکدیگر چندان زیاد نیست، می‌توانید با یک سفر زمینی و بدون خستگی به مقصد رسیده و کارهای خود را انجام دهید. قیمت بلیط اتوبوس اصفهان به یزد با توجه به نزدیکی مسافت از بسیاری از بلیط‌های دیگر مانند بلیط اتوبوس تهران سمنان کمتر بوده و شما با هزینه‌ای مناسب می‌توانید این بلیط را تهیه کنید.

اطلاعات بلیط اتوبوس اصفهان به یزد

بلیط اتوبوس اصفهان به یزد در تعاونی‌های مختلف عرضه می‌شود. از جمله این تعاونی‌ها می‌توان به عدل اصفهان، دیدار سیر نصف جهان و رویال سفر ایرانیان اشاره کرد. همچنین این سفر از مبدا یعنی اصفهان از دو پایانه جی و کاوه انجام می‌شود تا مسافران بتوانند پایانه نزدیک‎تر به خود را برای سفر انتخاب کنند. اتوبوس‎های مورد استفاده در این مبدا و مقصد در تعاونی‌های مختلف دو مدل اسکانیا 44 و VIP هستند که هردوی آن‌ها صندلی‌هایی راحت دارند. فاصله زمینی اصفهان تا یزد 311 کیلومتر است که در سفر با اتوبوس به طور تقریبی در چهار ساعت طی خواهد شد. همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، قیمت بلیط اتوبوس اصفهان به یزد قیمتی مناسب است تا هر کس بتواند به راحتی آن را تهیه کند. در حال حاضر این بلیط با مبلغ 163هزار تومان به فروش می‎رسد.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد

سوالات متداول در خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد

در صورتی که بعد از خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد به هر دلیلی سفر شما لغو شود، می‌توانید بلیط خود را کنسل کنید. در صورتی که از زمان لغو بلیط تا حرکت بیشتر از یک ساعت زمان باقی مانده باشد، 10 درصد از هزینه بلیط از شما به عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حساب شما عودت داده می‌شود. اگر کمتر از یک ساعت به حرکت مانده باشد، باید 50 درصد هزینه بلیط را به عنوان جریمه پرداخت کنید. هنگام سوار شدن به اتوبوس باید بلیط خود را همراه داشته باشید. در صورتی که بلیط را به صورت آنلاین تهیه کرده باشید، می‌توانید هنگام مراجعه به پایانه آن را پرینت بگیرید. اتوبوس‌های مورد استفاده در مسیر اصفهان به یزد امکاناتی مانند شارژر، مانیتور و صندلی‌های راحتی دارند تا شما در طول مسیر چند ساعته خود از حضور در اتوبوس چندان خسته نشوید.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد اینترنتی

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد در سایت علی بابا مانند مبلیط اتوبوس تهران سمنان بسیار ساده انجام می‌شود. شما می‌توانید در سایت علی بابا زمان سفر خود را وارد کنید تا تمامی پایانه‌ها و اتوبوس‌های موجود به همراه صندلی‎های خالی به شما نمایش داده شود. می‌توانید موقعیت صندلی‌های خالی در اتوبوس به همراه جنسیت شخصی که صندلی کنار شما را رزرو کرده را ببینید تا بتوانید بهترین صندلی را برای خود رزرو کنید. بعد از انتخاب صندلی وارد صفحه پرداخت خواهید شد. مانند هر خرید اینترنتی دیگر می‌توانید هزینه آن را با کارت بانکی خود پرداخت کرده و رسید بلیط را دریافت کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، کافی است شماره رسید خود را در ترمینال به مسئول فروش بلیط گفته تا رسید چاپی آن را به شما تحویل دهد و شما نیازی نیست خودتان بلیط را چاپ کنید.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به یزد

مزایای خرید آنلاین بلیط

خرید آنلاین بلیط چه هواپیما، چه قطار و اتوبوس مزایای قابل توجهی برای شما به دنبال خواهد داشت. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز و بدون محدودیت زمانی بلیط‌های موجود را ببینید و آن‌ها را رزرو کنید. بنابراین مانند گذشته نیازی ندارید حضوری به تعاونی رفته، ساعت‌ها در ترافیک بمانید تا بتوانید بلیط را تهیه کنید. می‌توانید بدون مراجعه به تعاونی‌های مختلف، برای هر مبدا مقصد شرکت‌های تعاونی و نوع اتوبوس را مشاهده کنید. می‌توانید زمان سفر اتوبوس‌های مختلف را ببینید و متناسب با زمان سفر خود بهترین تایم را برای خود انتخاب کنید. خرید آنلاین بلیط می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز شود. زیرا شما می‌توانید تنها ظرف چند دقیقه در طول روز یا هر ساعت از شبانه روز بلیط را تهیه کنید. همچنین هزینه اضافی بابت جابجایی در شهر پرداخت نخواهید کرد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/07/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%B3-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D8%B2%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا