اخبار فناوری

شیائومی بلک شارک 6 با ماژول دوربین عجیب خود در تصاویر زنده فاش شده است

برخی شایعات در چند ماه گذشته حاکی از آن است که بخش بازی شیائومی، Black Shark، دوران سختی را پشت سر می گذارد. در تولید محصولات نیز با مشکلاتی مواجه است. مارس است و هنوز هیچ نشانی از سری جدید گوشی های هوشمند بلک شارک نیست. در سال های گذشته، این شرکت همیشه ماه مارس را با عرضه پرچمداران گیمینگ جدید خود آغاز می کرد.اما به نظر می رسد هر روز تصاویر و مشخصات سخت افزاری شیائومی بلک شارک 6 درز می کند. به تازگی تصویر زنده این گوشی هوشمند در وب منتشر شده است که طراحی عجیب ماژول دوربین آن را نشان می دهد.

کوسه سیاه شیائومی 6

اخیرا فیلم زنده فاش شد این محصول از یک بازار دست دوم چینی به نام Youxianyu است و شخصی در حال فروش نمونه اولیه چیزی است که به نظر می رسد گوشی هوشمند مورد انتظار Black Shark 6 باشد.

کوسه سیاه شیائومی 6

کوسه سیاه شیائومی 6

نمونه اولیه دارای طراحی ماژول دوربین کاملاً جدید است و احتمالاً با مدلی با قاب پشتی چرمی نیز عرضه خواهد شد. این لیست همچنین به پیکربندی حافظه 512/12 گیگابایتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی، اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند اشاره می کند.

در این لیست به قیمت دستگاه گیمینگ بعدی شیائومی نیز اشاره شده است. طبق اطلاعات بلک شارک 6 با قیمت پایه 3900 یوان (564 دلار) فروخته می شود.

انتشار فیلم Black Shark 6 به دنبال گزارش هایی مبنی بر اینکه بلک شارک با مشکلات عملیاتی قابل توجهی از جمله غرامت برای کارکنان بدون حقوق و کاهش قابل توجه تعداد مشاغل روبرو است، منتشر شد. با این حال، با عرضه بلک شارک 6، این شرکت ممکن است به دنبال بازیابی جایگاهی در بازار رقابتی گوشی های هوشمند بازی باشد. باید دید بلک شارک می تواند بر مبارزات اخیر خود غلبه کند و با بلک شارک 6 بازگشتی موفق داشته باشد یا خیر.

نظر شما در مورد تصاویر زنده شیائومی بلک شارک 6 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا