اخبار فناوری

رندر جدید آیفون 15 پرو مکس CAD، برآمدگی دوربین و دکمه های حالت جامد را نشان می دهد

یک رندر جدید CAD از آیفون 15 پرو مکس نشان می دهد که این مدل دارای یک برآمدگی دوربین عقب کمی بزرگتر است و همچنین نگاه دیگری به دکمه های حالت جامد ارائه می دهد.

رندر جدید CAD از iPhone 15 Pro Max

سازندگان قاب معمولاً از نشت‌ها برای ایجاد یک نقشه CAD از مدل‌های آینده آیفون قبل از انتشار رسمی استفاده می‌کنند. در یکی از این موارد، به نظر می رسد که برآمدگی دوربین برای مدل های 2023 کمی بزرگتر خواهد بود.

اخیراً رندرهای CAD از یک سازنده لوازم جانبی توسط ShrimpApplePro در توییتر منتشر شد که نماهای اصلی آیفون 15 پرو مکس را به همراه ابعاد کامل این دستگاه نشان می دهد.

رندر جدید CAD از iPhone 15 Pro Max

رندر جدید CAD از iPhone 15 Pro Max

ShrimpApplePro ادعا می کند که برآمدگی دوربین 3.78 میلی متر است که حدود 5 درصد بزرگتر از مدل iPhone 14 Pro Max است. قطر حلقه دوربین نیز 16.2 میلی متر ذکر شده است و یک لنز دوربین 13 میلی متری در ترکیب وجود دارد که مانند قبل است.

قطر فلاش LED نیز 6.7 میلی متر است که از 6.9 میلی متر در سال 2022 کاهش یافته است و قطر میکروفون نیز از 1.15 میلی متر به 0.75 میلی متر کاهش یافته است. ابعاد جزیره پویا اما ظاهرا مشابه مدل های قبلی خواهد بود.

فاش کننده علاوه بر برآمدگی دوربین، در مورد «اشیاء عجیب» نیز صحبت می‌کند که بالای دکمه‌های تنظیم صدا در حالت جامد قرار دارند. اعتقاد بر این است که این یک پد رسانا است که با قاب‌های گوشی ادغام می‌شود تا حساسیت کامل به حرکت یا عملکرد را فعال کند.

همان پد نیز قرار است در مدل‌های آیفون 15 و پلاس وجود داشته باشد، به این معنی که دکمه‌های حالت جامد می‌توانند در آن گنجانده شوند.

اگرچه نقشه‌های CAD از تولیدکنندگان لوازم جانبی گاهی اوقات کاملاً دقیق هستند، اما اغلب با شک و تردید به آنها نگاه می‌شود. بنابراین هیچ تضمینی برای درست بودن اطلاعات وجود ندارد، اما راهنمای خوبی برای اینکه تابستان امسال از اپل چه انتظاری داشته باشید است.

نظر شما در مورد رندر جدید CAD آیفون 15 پرو مکس چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا