اخبار فناوری

خبر جدید | معرفی Honor Watch 4 – اولین ساعت آنر با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی | مایفون مگ

واحد خبر مایفون مگ : کمپانی آنر هم‌زمان با معرفی Magic V2 به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان با 9.9 میلی‌متر ضخامت و تبلت MagicPad 13 با نمایشگر 13 اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون 888 در کنار تلویزیون Smart Screen 5، ساعت هوشمند Honor Watch 4 را نیز به نمایش گذاشته است. این اسمارت‌واچ از یک سو نخستین دستگاه پوشیدنی مجهز به MagicOS به شمار می‌رود و از سوی دیگر اولین ساعت هوشمند آنر محسوب می‌شود که از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. Honor Watch 4 از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است و مجهز بودن به یک باتری که با کاربری سبک، دوام 10 روزه را ارائه می‌کند، از جمله دیگر مشخصات قابل توجه آن به حساب می‌آید.

بدنه Honor Watch 4 ابعادی برابر با 11.2×39.1×45.3 میلی‌متر داشته و وزن آن (بدون بند) 32 گرم اعلام شده است. این ساعت هوشمند دارای صفحه‌ای مستطیل شکل بوده و در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی تولید می‌شود. بدنه این اسمارت‌واچ از آلیاژ آلومینیوم سری 6 ساخته شده و در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر و عمق 50 متر مقاومت دارد. بند 20 میلی‌متری ساعت هم از جنس سیلیکون است و یک دکمه در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورد.

صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند یک نمونه 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 450×390 پیکسل بوده که تراکم پیکسلی 340ppi را به دست می‌دهد و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز را ارائه می‌کند.

آنر به ظرفیت باتری Watch 4 اشاره نکرده اما اعلام کرده است که این ساعت در صورت استفاده روزمره و کاربری سبک می‌تواند تا 10 روز و اگر به صورت مستقل و با به‌کارگیری eSIM مورد استفاده قرار گیرد، تا 3 روز دوام داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی ارتباطی Watch 4 پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) است که، در صورت پشتیبانی شدن از این ویژگی در شبکه ارتباطی کشور، امکان استفاده مستقل از آن و بدون گوشی هوشمند فراهم خواهد شد. Watch 4 در کنار پشتیبانی از eSIM از قابلیتی با عنوان dual-standby بهره می‌برد. به این ترتیب کاربر می‌تواند دستگاه را به طور هم‌زمان به دو سیم‌کارت مختلف در گوشی هوشمند آنر متصل کند و نه تنها تماس‌های دریافتی را پاسخ دهد، بلکه پیام‌های متنی و سایر notificationها را در اسمارت‌واچ خود دریافت کند.

همچنین کاربر Watch 4 با دسترسی به سامانه‌های BeiDou ،Galileo ،GPS و Glonass می‌تواند به طور مستقل از گوشی هوشمند به مسیریابی بپردازد. به علاوه، پشتبانی از NFC و بلوتوث 5.2 را باید به فهرست امکانات این ساعت اضافه کرد.

Honor Watch 4 از 85 حالت ورزشی مختلف در کنار 12 ورزش به صورت حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. از این ساعت می‌توان برای ردیابی خواب استفاده کرد و شرکت چینی امکاناتی به منظور ثبت نشانه‌های فیبریلاسیون دهلیزی قلب و توقف یا آپنه خواب نیز برای آن در نظر گرفته است.

سیستم‌عامل ساعت هوشمند جدید آنر MagicOS است و با دستگاه‌های مجهز به اندروید 9.0 و بالاتر و iOS 11.0 و نسخه‌های پیشرفته‌تر آن سازگاری دارد.

پیش‌سفارش تازه‌ترین اسمارت‌واچ آنر از روز معرفی در چین آغاز شده و قرار است از روز پنج‌شنبه 20 جولای (29 تیر) با قیمت 999 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، نزدیک به 139 دلار) به فروش برسد که شرکت چینی 50 یوان (حدود 7 دلار) تخفیف برای فروش اولیه آن در نظر گرفته است.

منبع: http://www.مایفون مگ/news/view-4991-introducing-honor-watch-4.aspx

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا