اخبار فناوری

تصاویر جدید قاب محافظ سری شیائومی ۱۴ منتشر شد

با وجود آنکه اطلاعات زیادی درباره گوشی های پرچمدار آینده شیائومی در دسترس نیست اما هم اکنون، تصاویر جدید قاب محافظ سری شیائومی ۱۴ منتشر شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصاویر قاب محافظ سری شیائومی ۱۴ فاش شد: ماژول دوربین بزرگتر

شیائومی به توسعه محصولات خود ادامه می‌دهد. تقریباً هر هفته، این شرکت چندین مدل جدید را معرفی کرده و سعی می‌کند تا نیاز هر کاربر را برآورد سازد. علاقه‌مندان به دنیای فناوری اما در درجه اول مشتاق معرفی گوشی های پرچمدار این غول فناوری چینی هستند. در حال حاضر، تصاویر جدید قاب محافظ سری شیائومی ۱۴ به بیرون درز کرده است. لو رفتن قاب محافظ یک تلفن هوشمند پیش از رونمایی به یک سنت تبدیل شده است. دلیل این امر آن است که ماکت این دستگاه ها پیش از معرفی آن، برای تولیدکنندگان ارسال می‌شود. بنابراین کاربران در سراسر دنیا می‌توانند پس از عرضه، با قاب محافظ، از گوشی خود محافظت کنند.

قاب محافظ سری شیائومی ۱۴

قاب محافظ سری شیائومی ۱۴

وقتی برای اولین بار به قاب محافظ سری شیائومی ۱۴ نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که زبان طراحی این سری مشابه نسل قبل است. ماژول دوربین همچنان در سمت چپ بالای قاب پشتی دیده می‌شود. چهار سوراخ نیز در این ماژول قرار دارد. مدل گذشته سه دوربین داشت، ممکن است نسل آینده دارای چهار لنز دوربین باشد و شاید هم یکی از این سوراخ ها مربوط به لوگو لایکا باشد.‌ تغییرات به همینجا ختم نمی‌شود. هم اکنون، ماژول دوربین اندازه بزرگتری داشته و احتمالا ضخیمتر از قبل خواهد بود. بر این اساس می‌توان انتظار قابل توجهی در عملکرد دوربین داشت. جدای از آن، به نظر می رسد اندازه Xiaomi 14 Pro کمی کوچکتر از Xiaomi 13 Pro باشد. تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی دارای طراحی فلت تری هستند.

قاب محافظ سری شیائومی ۱۴

قاب محافظ سری شیائومی ۱۴

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متاسفانه همه چیز در مورد سری شیائومی ۱۴ مثبت نیست. گفته می‌شود که نسخه پرو دارای دو اسپیکر بر روی فریم است. اما نسخه استاندارد از یک اسپیکر بر روی لبه پایینی و یک اسپیکر مکالمه بهره مند بوده و صدای استریو ایجاد می‌کند. این موضوع بهتر از داشتن یک اسپیکر مونو است اما نسبت به بلندگو های قرار گرفته بر روی فریم، یک پسرفت محسوب می‌شود. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که درباره سری Xiaomi 14 می‌دانیم.

شیائومی ۱۴ اولترا از سنسور دوربین ۱ اینچی سونی و نمایشگری با ۴ لبه خمیده برخوردار خواهد بود

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/28/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%85%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا