اخبار فناوری

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ با قطعات ساخته شده توسط پرینت ۳ بعدی و پاییز امسال معرفی می‌شود

وقتی که اپل واچ اولترا معرفی شد، یک بازی تازه در بازار ساعت‌های هوشمند رقم خورد. هر چند هنوز برند دیگری ساعت هوشمند مقاوم به این گران‌قیمتی معرفی نکرده اما نسل دوم آن در راه است. گفته شده که ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ با قطعات ساخته شده توسط پرینت ۳ بعدی و پاییز امسال معرفی می‌شود.

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲

گزارش جدیدی از مینگ چی کو که در زمینه گزارش‌های مربوط به محصولات اپل بسیار پرکار است، امروز منتشر شد. این بار، این تحلیلگر شایعات قبلی را تأیید می‌کند که اپل جانشین اپل واچ اولترا را عرضه خواهد کرد. همچنین یک تاریخ حدودی به ما می‌دهد، چیزی که اواخر پاییز امسال اشاره دارد.

وی تنها اشاره می‌کند که این گجت پوشیدنی جدید اپل در نیمه دوم سال جاری عرضه می‌شود. طبیعتا این یعنی عرضه آن یا در ماه سپتامبر و همراه با آیفون‌های جدید است یا شاید و به احتمال کمتر، در ماه اکتبر در رویداد دیگری رونمایی شود. صرف نظر از اینکه چه زمانی رونمایی می‌شود، یک تغییر جالب در ساخت آن گزارش شده که به استفاده از قطعات پرینت سه بعدی اشاره دارد.

گفته می‌شود اپل به طور قابل توجهی از فناوری چاپ سه بعدی استفاده می‌کند و از این فرآیند برای “برخی از قطعات مکانیکی تیتانیومی” واچ اولترا آینده استفاده خواهد کرد.

این قطعات همچنان باید برخی از فرآیندهای CNC را طی کنند، اما تغییر تنها بخشی از تولید برخی قطعات به چاپ سه بعدی همچنان زمان و هزینه‌های تولید را کاهش می دهد.

وی همچنین عنوان می‌کند که Farsoon و BLT تامین کنندگان چاپگرهای سه بعدی اپل هستند، در حالی که IPG Photonics تامین کننده انحصاری قطعات لیزر مورد نیاز است. اگر استفاده از پرینت سه بعدی در تولید اپل واچ اولترا به خوبی انجام شود، انتظار می رود این شرکت در آینده از این تکنیک برای محصولات بیشتری استفاده کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل جدید ساعت هوشمند مقاوم و گران‌قیمت اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/15/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا