اخبار فناوری

رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت های اندرویدی

پس از انتشار آپدیت جدید جیمیل اندروید در هفته گذشته با بهینه سازی برای گوشی های تاشو و تبلت ها، اکنون نوبت واتساپ است. رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت های اندرویدی این به شما امکان می دهد از فضای صفحه نمایش بزرگ استفاده مفیدتری داشته باشید.

رابط کاربری جدید WhatsApp

آخرین نسخه واتس اپ بتا برای اندروید دارای یک رابط کاربری جدید برای تبلت ها است که شامل 2 پنل کنار هم می باشد. چیزی که معمولا در این موارد اتفاق می افتد این است که این ویژگی های جدید برای مدتی در کانال بتا آزمایش می شوند. این دوره می تواند هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد و در نهایت همه کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

رابط کاربری جدید WhatsApp

رابط کاربری جدید WhatsApp

امیدواریم این آپدیت به زودی برای تمامی کاربران تبلت اندرویدی عرضه شود. رابط کاربری 2 ستونی در تبلت ها بسیار بهتر از نسخه بزرگنمایی شده رابط کاربری معمولی موبایل است.

اولین نسخه واتس اپ سازگار با تبلت های اندرویدی سال گذشته برای آزمایش کنندگان بتا منتشر شد، اما فاقد نمای 2 ستونی بود. برای درک بهتر تغییرات، می توانید رابط کاربری جدیدی را که به نظر می رسد اکنون برای کاربران بتا در اسکرین شات بالا در دسترس است، بررسی کنید.

جای تعجب نیست که لیست چت همیشه در سمت چپ قابل مشاهده است، بنابراین می توانید به سرعت بین مکالمات بدون نیاز به عقب نشینی پرش کنید. نمای تقسیم برای تماس ها و برگه های وضعیت موجود است.

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت های اندرویدی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا