اخبار فناوری

خبری از عرضه جهانی میت ۶۰ پرو هواوی نخواهد بود

دیروز بود که هواوی، بی سر و صدا از Mate 60 Pro رونمایی کرد. در حال حاضر، گوشی پرچمدار جدید این کمپانی، در کشور چین به فروش می‌رسد. این دستگاه از تراشه جدید کرین، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را تأمین می‌کند. هم اکنون اما خبر بدی برای طرفداران هواوی منتشر شده است. رسماً تأیید شده که میت ۶۰ پرو در بازار جهانی عرضه نخواهد شد.

هواوی رسماً تأیید کرد که میت ۶۰ پرو راهی بازار جهانی نخواهد شد

هواوی میت ۶۰ پرو اولین تلفن هوشمند این کمپانی است که از قابلیت تماس ماهواره ای برخوردار است. هواوی، رسماً تأیید کرده که هیچ برنامه ای برای عرضه جهانی میت ۶۰ پرو ندارد. البته این کمپانی هنوز درباره عرضه جهانی Mate 60 اظهار نظر نکرده؛ اما به نظر می‌رسد که نسخه استاندارد این سری از تلفن های هوشمند هواوی نیز سرنوشتی مشابه نسخه پرو داشته باشد. علیرغم عدم وجود GMS (خدمات موبایل گوگل) و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، هواوی گوشی های قبلی میت را در بازار جهانی عرضه کرد. متاسفانه اما این موضوع برای جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی صادق نخواهد بود.

Mate 60 Pro

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تراشه به کار گرفته شده در Mate 60 Pro می‌تواند دلیل اصلی عدم عرضه این گوشی هوشمند در بازار جهانی باشد. این تراشه جدید، Kirin 9000s نام دارد. متأسفانه، ما اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم، به جز اینکه امکان اتصال 5G را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سال هاست که گوشی های هواوی از امکان اتصال به شبکه اینترنت 5G برخوردار نیستند. هواوی برای استفاده از فناوری 5G که ایالات متحده در آن دخالت دارد، منع شده است. تراشه جدید Kirin پس از سال ها اما امکان اتصال به اینترنت 5G را به تلفن های هوشمند این شرکت خواهد آورد. شایعه شده که Kirin 9000s یک تراشه کاملاً بومی است. ما منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این تراشه جدید هستیم. هم اکنون می‌دانیم که این تراشه کرین، به اندازه اسنپدراگون ۸۸۸ سه سال پیش، قدرتمند است.

میت ۶۰ پرو هواوی با قابلیت تماس ماهواره ای و قیمت ۹۶۰ دلار معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا هواوی سرانجام گوشی های پرچمدار 5G خود را، راهی بازار جهانی خواهد کرد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/31/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA-%DB%B6%DB%B0-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا