اخبار فناوری

کیس مخصوص شیائومی Redmi K60 می تواند دما را تا 4 درجه سانتیگراد کاهش دهد

کاهش عملکرد به دلیل افزایش دما برای محصولات الکترونیکی و حتی سایر محصولات مشکل ساز است. علاوه بر قدرت پردازش خام بالا، یکی از چیزهای مهم توانایی دفع گرما است به طوری که یک تراشه بتواند با حداکثر توان خود بیشتر کار کند. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها لوازم جانبی خارجی است. در این زمینه می شنویم که کیس مخصوص شیائومی Redmi K60 می تواند دما را تا 4 درجه سانتیگراد کاهش دهد.

با قاب مخصوص Redmi K60 شیائومی 4 درجه دما را کاهش دهید

شیائومی امروز یک لوازم جانبی جدید برای گوشی های هوشمند Redmi K60 معرفی کرد. این یک قاب خنک کننده است که عملکرد غیرفعال دارد. شیائومی ادعا می کند که کیس خنک کننده جدید Redmi K60 می تواند دمای دستگاه را تا 4 درجه سانتیگراد کاهش دهد.

گفته می شود ردمی در این مورد از همان فناوری رد حرارت داخلی گوشی برای کاهش دمای خارجی گوشی استفاده کرده است. دمای خارج از دستگاه، ماده کامپوزیت جدید را از جامد به مایع تغییر می دهد و گرما به سرعت دفع می شود.

قاب مخصوص Redmi K60

قاب مخصوص Redmi K60

بر اساس این نظریه، به محض افزایش دمای تلفن همراه، مواد کامپوزیتی داخلی این شاسی به سرعت گرما را جذب کرده و ذوب می شود تا دمای پیک گوشی کاهش یابد. این به دفع سریعتر گرما در طول عملیات طولانی مدت کمک می کند.

پس از 1 ساعت تست با این قاب، مشخص شد که دمای دستگاه می تواند تا 4 درجه سانتیگراد کمتر از زمانی که این قاب روی گوشی نیست، باشد. قیمت کیس Redmi K60 معادل حدود 11 دلار است.

سری Redmi K60 رسما اعلام کرد: سه عضو با سه تراشه مختلف

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این قاب ها محبوب خواهند بود؟ به نظر می رسد که آنها بد نیستند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا