اخبار فناوری

تولید انبوه گلکسی رینگ سامسونگ احتمالا ماه آینده میلادی آغاز می‌شود

شایعات مربوط به حلقه گلکسی سامسونگ به اوج خود رسیده است. طبق اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده است، این دستگاه، یک گجت پوشیدنی برای برنامه های تناسب اندام است. هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌‌کرد توسعه این محصول رو به اتمام است. طبیعتاً گام بعدی، تولید انبوه گلکسی رینگ سامسونگ خواهد بود.

ماه آینده میلادی درباره تولید انبوه حلقه گلکسی تصمیم گیری می‌شود

طبق آخرین گزارش های منتشر شده، سامسونگ احتمالا در ماه آینده میلادی تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی تولید انبوه گلکسی رینگ را آغاز کند. انتظار می‌رود که تولید انبوه این گجت در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اوایل شهریور) آغاز شود. سامسونگ در حال صحبت با تأمین کنندگان داخلی و بین‌المللی، برای قطعات Galaxy Ring است. گفته می‌شود که هم اکنون، این غول فناوری کره ای تصمیمی برای تولید انبوه گلکسی رینگ ندارد. اما هنگامی که همه چیز با تامین کنندگان نهایی شد، نتایج به رئیس بخش مربوطه گزارش شده و زمان شروع تولید، مشخص خواهد شد.

گزارش وب‌سایت SamMobile اشاره می‌کند که حتی در صورت شروع تولید انبوه حلقه گلکسی تا ماه آگوست، احتمالا این گجت پوشیدنی تا قبل از سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد. این محصول برای ویژگی های مربوط به سلامت و تناسب اندام خود، نیاز به دریافت گواهینامه دستگاه پزشکی دارد. همانند Galaxy Watch، این فرآیند احتمالا چندین ماه طول خواهد کشید.

با توجه به این جدول زمانی، احتمالا شاهد معرفی Galaxy Ring در کنار سری Galaxy S24 خواهیم بود. برخی معتقدند که خوب بود سامسونگ در رویداد Unpacked، با انتشار تیزری، به گلکسی رینگ اشاره می‌کرد. به نظر می‌رسد که این غول فناوری کره ای، فرصتی را از دست داده است. رویداد مذکور، اولین آنپکدی بود که در کره جنوبی، سئول، برگزار می‌شد.

سامسونگ توسعه حلقه گلکسی را با تمرکز بر ویژگی‌های سلامتی آغاز کرده است

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ از Galaxy Ring در کنار گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی خواهد کرد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/30/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا