اخبار فناوری

اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ کمی بزرگتراز نسل قبل خواهد بود

با آغاز مردادماه ۱۴۰۲ باید گفت که حدودا ۶ ماه تا رونمایی رسمی از سری Galaxy S24 سامسونگ فاصله داریم. طبیعتا سری پرچمدار مهم دنیای اندرویدی و رقیب سنتی آیفون‌های اپل، شایعات زیادی خواهد داشت. به تازگی درباره عضو میانی این خانواده شایعاتی شنیده‌ایم. گفته می‌شود که اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ کمی بزرگتراز نسل قبل خواهد بود.

اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس

در حالی که عضو میانی در خانواده‌های پرچمدار به نوعی بلاتکلیف است و سهم زیادی از فروش ندارد اما به هر حال تولید می‌شود. در خانواده Galaxy S24 تا کنون انتظار داریم که ۳ عضو حضور داشته باشند. این اعضا شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۴
  2. ۲- گلکسی اس ۲۴ پلاس
  3. ۳- گلکسی اس ۲۴ اولترا

تا کنون شایعات زیادی درباره Galaxy S24 Ultra شنیده‌ایم. به هر حال عضو پریمیوم خانواده پرچمدار سامسونگ که قرار است بهترین‌های این برند را به دست مصرف‌کننده برساند، توجه‌های بیشتر را به خود جلب می‌کند.

اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس

اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس

آنطور که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ در X (همان توییتر) عنوان کرده است، اندازه نمایشگر +Galaxy S24 برابر ۶.۶۵ اینچ خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره رزلوشن، روشنایی، رفرش‌ریت، حاشیه‌ها یا دیگر موارد این پنل نداریم.

برای مقایسه باید گفت که گلکسی اس ۲۳ پلاس با نمایشگر ۶.۶ اینچی عرضه شده بود. این ۰.۰۵ اینچ افزایش اندازه نمایشگر خیلی قابل توجه نخواهد بود. حتی شاید حاصل کاهش حاشیه‌های نمایشگر باشد!

چند نسلی هست که سامسونگ تصمیم گرفته پنل +FHD را برای مدل پایه و پلاس سری Galaxy S استفاده کند. همچنین لبه‌های خمیده را هم از این اعضا حذف کرده است. احتمالا همین تصمیم‌ها برای Galaxy S24 Plus هم اعمال شود اما هنوز چیزی مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Galaxy S24 هستید؟‌ اگر بخواهید از این سری خرید کنید، انتخاب شما کدام محصول خواهد بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/30/%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا