اخبار فناوری

تصویری از وان پلاس Open منتشر شد؛ رونمایی احتمالی در ۲۷ مهر

بر خلاف اوپو و ویوو، وان پلاس هنوز از گوشی تاشویی را معرفی نکرده است. این کمپانی، در اوایل سال جاری میلادی تأیید کرد که از یک تلفن هوشمند تاشو، به زودی رونمایی خواهد کرد. امروز، رسماً تصویری از وان پلاس Open منتشر شد. هنوز تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند اعلام نشده است، اما احتمالاً OnePlus Open در اواخر ماه جاری میلادی از راه خواهد رسید.

احتمالا وان پلاس Open در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

وان پلاس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، تصویری از تلفن هوشمند تاشو وان پلاس Open را با عنوان «تجربه واقعی وان پلاس در انتظار است» به اشتراک گذاشت. شکل ظاهری این دستگاه تأیید می‌کند که یک گوشی تاشو خواهد بود. بازی کلمات به نامی اشاره می‌کند که چند ماه است می‌شنویم.

OnePlus Open

شایعه شده است که گوشی تاشو وان پلاس یک نسخه جدید از اوپو Find N3 Fold است. این شایعه توسط لیست Geekbench اخیر این گوشی و همچنین تصاویر بازیگر هندی Anushka Sharma، که OnePlus Open را در دست گرفته بود، تأیید می‌شود. تصاویر منتشر شده از این تلفن هوشمند تاشو وان پلاس با رندر های قبلی Find N3 Fold مطابقت دارد. این در واقع خبر خوبی است، زیرا که  گوشی های تاشو اوپو بسیار خوب هستند اما در خارج از بازار چین عرضه نمی‌شوند.

مشخصات احتمالی OnePlus Open 

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که OnePlus Open در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و در کشور هند معرفی خواهد شد. احتمالا این دستگاه دارای یک صفحه نمایش داخلی ۷.۸ اینچی با رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی تاشو را تأمین کند. OnePlus Open به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. برای این دستگاه باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در نظر گرفته شده است.

گوشی تاشو وان پلاس Open به شکلی هندی‌وار در دست بازیگر هندی لو رفت!

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/10/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D8%9B-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا