اخبار فناوری

به‌روزرسانی بهبود دوربین سامسونگ گلکسی A54 ارائه شد

قطعا نه گلکسی A54 به آن به عنوان یک رقیب در بخش دوربین فکر کنید. اگرچه به عنوان یک برند میان رده سامسونگ عملکرد بدی ندارد، اما یک رقیب نیست. این مشکل را گزارش کنید تست دوربین گلکسی A54 توسط DxO همچنین تایید شد با این حال، خبر خوب این است که به‌روزرسانی ارتقاء دوربین برای سامسونگ گلکسی A54 منتشر شده است، اگرچه هنوز به بسیاری از بازارها راه پیدا نکرده است.

بهبود کیفیت دوربین گلکسی A54 با آپدیت جدید

این به روز رسانی برای گلکسی A54 در بازار جهانی با شماره مدل SM-A546B منتشر شده است. به روز رسانی جدید ممکن است با نام نسخه A546BXXU1AWC4 شناخته شود. این وصله امنیتی جدید را شامل نمی شود، بنابراین با وصله فوریه 2023 ارائه می شود.

متأسفانه، مشخص نیست که این به روز رسانی چه پیشرفت هایی را برای دوربین گلکسی A54 به همراه خواهد داشت. با توجه به حجم 227 مگابایتی آن، نمی توان انتظار تغییر خاصی در این بخش داشت و شاید فقط یک رفع اشکال باشد.

در لیست تغییرات این آپدیت نیز اشاره شده است که ممکن است چندین برنامه پیش فرض سامسونگ پس از به روز رسانی نیاز به آپدیت داشته باشند.

سامسونگ گلکسی A54 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8، دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با فوکوس ثابت و دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.4 ماکرو است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2 در سمت مقابل قرار دارد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید گلکسی A54 می تواند نقطه درخشانی در عملکرد دوربین گوشی های میان رده سری گلکسی A باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا