اخبار فناوری

تماشای پخش زنده رویداد رونمایی Galaxy S24 سامسونگ: Galaxy Unpacked 2024 با Galaxy AI

امروز بیست‌وهفتم دی‌ماه ۱۴۰۲ است و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران شاهد رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ خواهیم بود. در این رویداد رونمایی Galaxy S24 سامسونگ انجام خواهد شد. اگر دوست دارید این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید، راه‌های موجود را اینجا برای شما قرار داده‌ایم.

رویداد رونمایی Galaxy S24

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ در سن‌خوزه سان‌فرانسیسکو ایالات متحده امریکا برگزار خواهد شد. طبق روال چند سال گذشته، این رویداد به صورت زنده و آنلاین نیز برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

شما می‌توانید به ۲ روش زیر این رویداد سامسونگ را به صورت زنده تماشا کنید:

  1. ۱- وب‌سایت سامسونگ
  2. ۲- صفحه یوتوب سامسونگ

روش اول بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس است. روش دوم برای استریم بهتر روی هر سرعت اینترنت می‌تواند مفید باشد اما نیاز به فیلترشکن دارد.

در صورت روشن بودن فیلترشکن شما، می‌توانید پخش زنده این مراسم را در کادر زیر تماشا کنید:


ما انتظار داریم که در این رویداد تمام تمرکز سامسونگ روی سری گلکسی اس ۲۴ باشد. همچنین تمام تمرکز سری Galaxy S24 روی قابلیت‌های هوش‌مصنوعی آن خواهد بود.

برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 سامسونگ شامل موارد زیر است. ویژگی اول ترجمه زنده است که پیش از این نیز فاش شده بود و از هوش مصنوعی برای ترجمه تماس تلفنی استفاده می‌کند.

علاوه‌بر این، «Nightography Zoom» نیز وجود دارد که عکس‌های در نور کم را هنگام بزرگ‌نمایی بهبود می‌بخشد. درحالی‌که مجموعه دوربین‌های سامسونگ شامل لنزهای تله‌فوتو است، این لنزها گاهی اوقات در شرایط نوری ضعیف استفاده نمی‌شوند، بنابراین مطمئناً می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد بهبود در این بخش استفاده کرد. یک ویژگی دیگر شامل «High Resolution» است که فقط به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 24 اولترا اشاره می‌کند، درحالی‌که «Screen Display» این‌گونه توصیف شده است که شما «فضای بیشتری برای انجام کاری که دوست دارید، در اختیار خواهید داشت.»

شاید جالب‌ترین نکته در اینجا، ویژگی «Generative Edit» باشد. سامسونگ این ویژگی را این‌گونه توصیف می‌کند:

«حرکت یا حذف اشیاء. فضای خالی را با Generative Edit پر کنید. نیاز به ورود به حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت دارد.»

نظر شما چیست؟ منتظر سری گلکسی S24 هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/17/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-galaxy-s24-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-galaxy-unpacked-2024-%D8%A8/

Updated: 2024-02-17 09:32:48

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا