اخبار فناوری

ویژگی‌های MIUI 14 شیائومی اعلام شد: حذف بیشتر برنامه‌های سیستم، استفاده از حافظه کمتر و بیشتر

پیش از این، شیائومی تایید کرده بود که نسخه جدید رابط کاربری MIUI 14 در رویداد معرفی سری 13 شیائومی رونمایی خواهد شد.جزئیات این تصمیم همچنان در انتظار است، اما دیروز به ما اطلاع دادند که خود رویداد معرفی که قرار بود امروز برگزار شود، به تعویق افتاد و هنوز زمان جدیدی اعلام نشده است. با این حال، شیائومی اخیراً ویژگی‌های جدیدی را برای MIUI 14 اعلام کرده است، از جمله حذف بیشتر برنامه‌های سیستم نسبت به قبل، استفاده از حافظه کمتر و غیره که به گفته این شرکت، آن را به یکی از سبک‌ترین رابط‌های کاربری اندروید تبدیل کرده است.

دارای رابط کاربری Xiaomi MIUI 14

شیائومی پیش از برگزاری کنفرانس رسمی برخی از ویژگی های آخرین نسخه رابط کاربری خود را اعلام کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

چند روز پیش، شیائومی برنامه دسترسی زودهنگام را برای MIUI 14 راه اندازی کرد. افرادی که در این پروژه شرکت می کنند، این فرصت را خواهند داشت تا قبل از انتشار نسخه نهایی، رابط کاربری جدید را امتحان کنند.

پس از این، این شرکت اکنون برخی از ویژگی های MIUI 14 را فاش کرده است. همچنین مشخص شده است که نسخه جدید MIUI با کد “Project Razor” شناخته می شود.

شیائومی گفت هدف MIUI 14 ارائه “حداقل استفاده از حافظه و برنامه های غیرقابل جابجایی” است.

ویژگی های MIUI 14 شیائومی شامل حذف بیشتر برنامه های سیستمی است

ویژگی های MIUI 14 شیائومی شامل حذف بیشتر برنامه های سیستمی است

این شرکت فاش می کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره سازی کمتری را مصرف می کند. به طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، MIUI 14 حافظه را به طور موثر برای آزاد کردن فرآیندهای غیر ضروری از حافظه راه اندازی تا حد امکان اختصاص می دهد. همچنین استفاده از حافظه برنامه ها و سرویس های سیستم را به شدت کنترل می کند. امیدواریم این کار اعلان‌های برنامه را مسدود نکند.

در نهایت، MIUI 14 به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیر فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستم را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می توانید ساعت، آب و هوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

ما نمی دانیم که چه تعداد از این تغییرات در نسخه جهانی MIUI 14 خواهد بود. امیدواریم شیائومی ویژگی های بیشتری را به همه بازارها ارائه دهد. تا آن زمان، نظرات خود را در مورد نسل بعدی MIUI 14 برای موبایل های شیائومی در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا