اخبار فناوری

اپ استور سیستم عامل visionOS اپل راه اندازی شد

اقدامات مختلفی در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که عرضه هدست اپل ویژن پرو تا حد امکان بدون مشکل انجام می‌شود. از تجربه کاربری دقیق برنامه‌ریزی‌شده تا آموزش کارکنان فروشگاه و اخیراً راه‌اندازی فروشگاه نرم‌افزاری اختصاصی برای این هدست اپل، همه و همه در همین راستا هستند. اپ استور سیستم عامل visionOS اپل راه اندازی شده تا کاربران بتوانند پس از خرید، به نرم‌افزارهای کاربردی مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

راه اندازی اپ استور سیستم عامل visionOS اپل

این حرکت چند روز قبل از شروع پیش‌سفارش‌های هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل انجام می‌شود. این پیش‌فروش‌ها از ۲۹ دی ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

راه اندازی سریع‌تر فروشگاه نرم‌افزاری هدست اپل ویژن پرو به توسعه دهندگان زمان کافی می دهد تا برنامه های خود را برای سیستم‌عامل visionOS ارائه کنند.

در حال حاضر هنوز هیچ کاربر نهایی به Apple Vision Pro دسترسی ندارد، اما توسعه دهندگان خیلی زودتر این هدست را در اختیار داشتند و این به آنها زمان کافی برای استفاده از محصول و توسعه نرم‌افزارهای لازم را می دهد.

انتظار می‌رود فروشگاه نرم‌‌افزاری visionOS برنامه‌های طراحی‌شده برای اپل ویژن پرو و برنامه‌های iOS را ارائه کند که می‌توانند در حالت دوبعدی روی هدست اجرا شوند.

شواهدی از آماده‌به‌کار شدن فروشگاه نرم افزاری visionOS ارائه شده و نشان می دهد ایمیلی مبنی بر آغاز به کار این فروشگاه نرم‌افزاری، برای توسعه‌دهندگان ارسال شده است.

مشخصات سخت افزاری Apple Vision Pro شامل مدل بالاتر تراشه اپل M2 با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 10 هسته ای است که به توسعه دهندگان فضای زیادی برای پردازش می‌دهد. این تراشه توانایی اجرای بازی‌های رده AAA را در مک‌بوک‌ها را  دارد. در کنار تراشه M2، هدست AR از پردازنده کمکی R1 استفاده می‌کند و سربار پردازش را به عهده می‌گیرد تا در عین کاهش دادن تاخیر ورودی، یک تجربه بصری یکپارچه را ایجاد کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هدست اپل ویژن پرو موفق شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/17/%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-visionos-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:32:43

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا