اخبار فناوری

تلویزیون هوشمند Redmi Fire با صفحه نمایش 32 اینچی راه اندازی شد

Redmi امروز اولین تلویزیون Fire OS خود را در هند معرفی کرد. این تلویزیون هوشمند، Redmi Fire این محصول تنها در نسخه 32 اینچی عرضه خواهد شد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

Redmi Fire TV دارای سیستم عامل Fire OS 7 است

در واقع، تلویزیون هوشمند Redmi Fire اولین محصول شیائومی با سیستم عامل Fire OS آمازون نیست. این غول فناوری چینی تاکنون چندین تلویزیون با سیستم عامل Fire در کشورهای اروپایی عرضه کرده است. محصولاتی که در اروپا به بازار عرضه می شوند، همگی دارای برند “شیائومی” هستند. و در واقع Redmi Fire اولین تلویزیون مجهز به سیستم عامل Fire OS است که با برند Redmi به دست خریداران خواهد رسید. در ادامه به مشخصات این محصول جدید Redmi می پردازیم.

Redmi Fire TV

این تلویزیون دارای صفحه نمایش LCD 32 اینچی با نور پس زمینه LED می باشد. صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است. در تلویزیون هوشمند Redmi Fire خبری از نرخ رفرش بالا نیست و شیائومی از همین نرخ به روز رسانی 60 هرتز خوشحال است.این دستگاه دارای زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه و زاویه دید 178 درجه است. مانند تمام تلویزیون های شیائومی، تلویزیون ردمی فایر نیز دارای موتور تصویر زنده است. به نظر می رسد Redmi Fire با وجود این فناوری، رنگ های زنده تری را به نمایش بگذارد.

این محصول جدید Redmi دارای بلندگوهای 20 واتی (دو بلندگوی 10 واتی) است. پشتیبانی از Dolby Audio، DTS-HD و DTS Virtual:X از دیگر ویژگی های این دستگاه است. تلویزیون Redmi Fire دارای فریم فلزی است اما بقیه بدنه از جمله پایه آن پلاستیکی است. تراشه استفاده شده در این دستگاه 4 هسته ای است. متأسفانه Redmi نام این تراشه را ذکر نکرده است. چهار هسته ARM Cortex-A35 پردازنده مرکزی این چیپست را تشکیل می دهند. Mali G31 MP2 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی این دستگاه در نظر گرفته شده است. تلویزیون هوشمند Redmi Fire دارای 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 1 گیگابایت رم است.

Redmi Fire TV

Redmi Fire TV دارای سیستم عامل Fire OS 7 می باشد.این محصول به همراه یک ریموت کنترل جدید با قابلیت تشخیص صدا عرضه می شود. این کنترل با آنچه در محصولاتی که از سیستم عامل Android TV شیائومی استفاده می کنند، متفاوت است. این کنترل جدید شامل دکمه‌های مفید برای پخش، بی‌صدا کردن، کمک، برنامه‌ها و دستیار صوتی الکسا است. این محصول دارای وای فای دو بانده، بلوتوث 5 و پورت اترنت می باشد. این تلویزیون دارای یک پورت AV، دو درگاه HDMI، یک جک 3.5 میلی متری صدا و 2 پورت USB می باشد. در نهایت Redmi مدعی است که بدنه این تلویزیون سازگار با محیط زیست خواهد بود.

تلویزیون ES70 شیائومی با صفحه نمایش 70 اینچی و وضوح 4K در چین معرفی شد

تلویزیون جدید Redmi فقط 170 دلار قیمت دارد

مانند گیزموچینا اشاره شد، این تلویزیون هوشمند شیائومی جدید در هند با قیمت 13999 روپیه (معادل 170 دلار) ارائه شده است. اما خریداران تنها با پرداخت هزینه می توانند این محصول را برای مدت محدود خریداری کنند 158 دلار خرید برخی نیز می توانند Redmi Fire TV را فقط با پرداخت تخفیف/کوپن دریافت کنند 146 دلار آماده کردن. این تلویزیون از ظهر 21 مارس (1 فروردین) برای خرید در دسترس خواهد بود. این محصول از طریق سایت شیائومی و آمازون عرضه می شود.

نطر شما چی هست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا