اخبار فناوری

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE 4 مشخص شد: ۱۳ فروردین

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE 4 به طور رسمی اعلام شده است. این تلفن هوشمند که جانشین Nord CE 3 می‌شود، در ۱ آوریل (۱۳ فروردین) معرفی خواهد شد.

گوشی OnePlus Nord CE 4 به اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز می‌شود

پیش از رونمایی Nord CE 4، یک میکروسایت برای این تلفن هوشمند در وب‌سایت آمازون و وان پلاس ایجاد شده که طراحی و برخی از مشخصات آن را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند آینده وان پلاس با طراحی کمی متفاوت از نسل قبل عرضه می‌شود.

درون ماژول دوربین کپسولی شکل این دستگاه، دو لنز دوربین و یک فلاش LED دیده می‌شود. یک فرستنده مادون قرمز در فریم بالایی دستگاه تعبیه شده است. Nord CE 4 در دو رنگ خاکستری و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE 4

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این چیپست بر اساس فرآیند ۴ نانومتری تولید شده و از هسته اصلی Kryo برخوردار است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد. همان‌طور که اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Nord CE 4 دیده می‌شود.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دیگر (که احتمالا از نوع اولتراواید است) از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

رنگ‌بندی وان پلاس Nord CE 4

مطابق با گزارش Gizmochina، نمایشگر وان پلاس Nord CE 4 اندازه ۶.۷ اینچی خواهد داشت. با توجه به آنکه Nord CE 3 دارای پنل AMOLED بود، منطقی است که انتظار یک صفحه نمایش OLED را در Nord CE 4 داشته باشیم. اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات این تلفن هوشمند آینده وان پلاس در دست نیست. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

وان پلاس Nord CE 3 با Snapdragon 782G رسما معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Nord CE 4 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/11/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-oneplus-nord-ce-4-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B1%DB%B3-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا