اخبار فناوری

طراحی آنر Magic 6 Ultimate Edition پیش از رونمایی منتشر شد

هفته گذشته بود که آنر به طور رسمی برگزاری رویدادی در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) را تأیید کرد. این رویداد در کشور چین برگزار می‌شود. تأیید شده که آنر از سه محصول جدید: Magic 6 Ultimate Edition، Magic 6 RSR Porsche Design و MagicBook 16 Pro Notebook رونمایی می‌کند. هم‌اکنون، این برند با انتشار پوستری طراحی آنر Magic 6 Ultimate Edition را به اشتراک گذاشته است. به لطف یک افشاگر معروف اطلاعات، مشخصات این دستگاه نیز به بیرون درز کرده است.

آنر Magic 6 Ultimate Edition با توانایی زوم ۱۰۰ برابری از راه می‌رسد

در تصاویر منتشر شده، می‌توان طراحی آنر Magic 6 Ultimate Edition را مشاهده کرد. افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، مشخصات این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است. ماژول دوربین این گوشی آینده آنر طراحی منحصر به فردی داشته و سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED درون آن قرار گرفته است. با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که این دستگاه از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی برخوردار بوده و زوم ۱۰۰ دیجیتال برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

Honor Magic 6 Ultimate Edition

با توجه به داده های منتشر شده از سوی Digital Chat Station، آنر Magic 6 Ultimate Edition دارای یک صفحه نمایش OLED با چهار لبه خمیده خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه همانند Magic 6 Pro درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این تلفن هوشمند آینده آنر، وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار داشته باشد. این دستگاه از یک سنسور ToF (برای استفاده بیومتریک) بهرمند خواهد بود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای Magic 6 Ultimate Edition وضوح 1.5K داشته و از فناوری LTPO بهره می‌برد.

Honor Magic 6 Ultimate Edition

فاش شده که فریم Magic 6 Ultimate Edition از جنس فلز بوده و قاب پشتی نیز چرمی است. دوربین اصلی این دستگاه به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری دیافراگم متغیر f/4.0 تا f/2.0 بهره می‌برد. دوربین تله‌فوتو این دستگاه وضوح ۱۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی هوشمند آینده آنر، توانایی زوم ۱۰۰ برابری دیجیتال دارد. احتمالاً Magic 6 RSR نیز مشخصات مشابهی با این دستگاه خواهد داشت.

آنر مجیک ۶ پرو رسما معرفی شد: دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی و Snapdragon 8 Gen 3 با ۸۰۰ دلار

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Honor Magic 6 Ultimate Edition را بر عهده داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به طراحی و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره آنر Magic 6 Ultimate Edition چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/11/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-ultimate-edition-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا