اخبار فناوری

تصویر لو رفته سونی اکسپریا 1 مارک 5: احتمالا داغ ترین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2

می توان سونی اکسپریا 1 ولت این به طور رسمی در MWC 2023 که در مارس 1401 برگزار خواهد شد ارائه خواهد شد. سونی اکسپریا 1 مارک 5 دیدن

سونی اکسپریا 1 مارک 5

اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، بلافاصله متوجه می شوید که دوربین ToF و سنسور RGB IR حذف شده اند. بنابراین ما با سه سنسور بزرگ روبرو خواهیم شد که بزرگتر از Xperia 1 Mark 4 به نظر می رسند. دوربین پایینی آنها یک دوربین پریسکوپ است. فلاش LED مدل جدید به جزیره دوربین منتقل شده است. این در حالی است که محل قرارگیری این آیتم در گوشی سال گذشته خارج از جزیره دوربین و بالاتر بوده است.

سونی اکسپریا 1 مارک 5

سونی اکسپریا 1 مارک 5

همچنین می توانید نشان NFC را در سمت راست جزیره دوربین ببینید، به این معنی که این دستگاه لو رفته می تواند نسخه بین المللی Xperia 1 V باشد. اگر این دستگاه برای بازار داخلی ژاپن بود، حتماً Felica را می دیدیم. در عوض لوگو

همانطور که انتظار می رفت، Sony Xperia 1 V از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 گزارشی از چین می گوید که این پرچمدار 2023 ژاپنی است باریک ترین این گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه مورد نظر استفاده می کند. همچنین می تواند آن را به داغ ترین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 تبدیل کند. البته سونی باید نوعی سیستم خنک کننده داشته باشد و امیدواریم بتواند این دستگاه احتمالاً باریک را خنک نگه دارد.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

اگر Sony Xperia 1V واقعاً در MWC معرفی شود، تنها چند هفته تا رونمایی رسمی فاصله داریم. به همین دلیل، انتظار می رود در روزهای آینده گزارش های بیشتری از شایعات منتشر شود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر پرچمدار سونی برای سال 2023 هستید؟ همچنین 3 ماه پیش در مایفون مگ درباره تغییر چشمگیر طراحی سونی برای شما نوشتیم Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 احتمالاً به دلیل ارتقاء دوربین و سیستم صوتی است.

تغییر طراحی قابل توجهی در Sony Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 احتمالاً به دلیل ارتقاء دوربین و سیستم صوتی است.

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا