اخبار فناوری

تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

شیائومی آماده است تا از گوشی های پرچمدار جدید خود در روز پنجشنبه (۲۶ اکتبر/۴ آبان) رونمایی کند. هم اکنون، تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ استاندارد به همراه تصاویر گرفته شده توسط دوربین این تلفن هوشمند رسماً به اشتراک گذاشته شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

حاشیه های نمایشگر شیائومی ۱۴ کمتر از سری آیفون ۱۵ است

تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ این تلفن هوشمند را در رنگ سفید و با فریم براق نشان می‌دهد که احتمالا از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی AMOLED مجهز می‌شود. دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر خودنمایی می‌کند. حاشیه های بالا و کناری صفحه نمایش ۱.۶۱ میلی‌متر بوده و حاشیه لبه پایینی ۱.۷۱ میلی‌متر است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم تعبیه شده اند.

Xiaomi 14

Xiaomi 14

سه لنز دوربین به همراه لنز های Summilux لایکا در قاب پشتی Xiaomi 14 دیده می‌شود. سنسور اصلی این دستگاه اندازه 1/1.31 اینچی، پیکسل های ۱.۲ میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/1.6 دارد. از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H برای دوربین اصلی این تلفن هوشمند استفاده شده است. دوربین تله فوتو نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری بهره می‌برد. دوربین اولترا واید نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

حاشیه های نمایشگر شیائومی ۱۴ کمتر از آیفون ۱۵ است

تصاویر گرفته شده توسط شیائومی ۱۴ منتشر شد

مطابق با گزارش GSMArena، شیائومی در حساب ویبو خود چندین نمونه از تصاویر گرفته شده با دوربین Xiaomi 14 را به اشتراک گذاشته است. که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین خواهد کرد.

تصویر گرفته شده با شیائومی ۱۴

تصویر گرفته شده با شیائومی ۱۴

تصویر گرفته شده با شیائومی ۱۴

این دستگاه از رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. برای شیائومی ۱۴ یک صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 1.5K در نظر گرفته شده است. اسپیکر های استریو و برخورداری از گواهی IP68 از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است‌. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۶۰۰ میلی آمپری داشته و Xiaomi 14 از شارژ سریع ۵۰ واتی به همراه شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

جزئیات دوربین شیائومی 14 در پوسترهای رسمی تأیید شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/24/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا