اخبار فناوری

گلکسی بادز FE سامسونگ برای اولین بار در تصویر زنده فاش شد

اگرچه سامسونگ در رویداد Unpacked ماه گذشته در کره جنوبی، مدل جدید ایربادز خود را معرفی نکرد، اما بدون‌شک این شرکت درحال توسعه نسل بعدی گلکسی بادز خود است. به‌تازگی، یک تصویر زنده از ایربادزی منتسب‌به گلکسی بادز FE سامسونگ توسط وب‌سایت آژانس تحقیقات رادیویی (RRA) کره جنوبی فاش شده است که طراحی ظاهری مشابه نسل اول گلکسی بادز را نشان می‌دهد.

گلکسی بادز FE سامسونگ

طبق اطلاعات فاش‌شده، این اولین تصویر زنده از ایربادز نسل بعدی سامسونگ است. این محصول چند هفته پیش توسط RRA تأیید شد.

این ایربادز دارای شماره مدل SM-R400N می‌باشد، اما نام رسمی آن هنوز تأیید نشده است. ممکن است این مدل Galaxy Buds 3 نامیده شود، اما با توجه به ظاهر آن و این موضوع که رویداد معرفی محصولات FE سامسونگ در آینده نزدیک برگزار می‌شود، احتمال می‌رود این مدل گلکسی بادز FE شرکت کره‌ای باشد.

با قضاوت بر اساس عکس از وب‌سایت آژانس تحقیقات رادیویی، ایربادز بعدی سامسونگ به اندازه مدل‌های جدیدتر طراحی گردی نخواهند داشت. این مدل بیشتر شبیه Icon-X قدیمی و Galaxy Buds+ 2020 است تا مدل‌های Buds 2 و Buds 2 Pro اخیر.

گلکسی بادز FE سامسونگ

گلکسی بادز FE سامسونگ

این تصویر نشان می‌دهد که ایربادز مذکور دارای روکش مات است. علاوه‌بر این، نیمه پایینی ایربادز به‌ظاهر یک پوشش لاستیکی دارد. یک نوک سیلیکونی نیز وجود دارد که ممکن است تناسب خوبی را در گوش کاربران ارائه دهد. باز هم، این ویژگی‌ها (به‌جز رنگ مات) در +Galaxy Buds معرفی‌شده در سال 2020 یافت می‌شود.

بااین‌حال، تصویری از کیس شارژ این مدل وجود ندارد که بتوان در مورد آن صحبت کرد. همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد مدت زمانی که این ایربادز با یک بار شارژ دوام می‌آورد یا این‌که چه ویژگی‌هایی ممکن است داشته باشد، در دسترس نیست.

در هر صورت، می‌توان با خیال راحت فرض کرد که مدل FE با قیمت مناسب‌تری وارد بازار خواهد شد. در جایی که Galaxy Buds 2 Pro با قیمت 230 دلار و Buds 2 به 150 دلار می‌رسد، ممکن است بتوان Galaxy Buds FE را در حدود 100 دلار یا کمتر خریداری کرد. البته این چیزی جز حدس‌وگمان نیست، همان‌طور که تاریخ معرفی و عرضه رسمی این محصولات نیز هنوز مشخص نشده است.

نظر شما درباره گلکسی بادز FE چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/06/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-fe-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا