اخبار فناوری

تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا موفق به دریافت گواهینامه FCC شد

سامسونگ سخت در حال توسعه رقیب iPad Pro است. گلکسی تب اس ۹ اولترا، پریمیوم ترین تبلت این غول فناوری کره ای در سال ۲۰۲۳ بوده و انتظار می‌رود سخت افزار قدرتمندی داشته باشد. در حال حاضر، این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است.

گلکسی تب اس ۹ اولترا سامسونگ احتمالا در رویداد Unpacked معرفی می‌شود

افشاگر معروف اطلاعات یعنی SnoopyTech، فاش کرد که تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا گواهینامه FCC را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که گواهی FCC این دستگاه هنوز به طور کامل منتشر نشده؛ اما هم اکنون، گزارش ارزیابی SAR این تبلت با مدل SM-X910 قابل مشاهده است. این گزارش اطلاعات خاصی را در اختیار ما قرار نمی دهد. اما دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که Galaxy Tab S9 Ultra در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. انتظار می رود که این دستگاه در جریان رویداد Unpacked معرفی شود. گفته می‌شود که رویداد مذکور در اواخر ماه جولای برگزار خواهد شد.

رندر Galaxy Tab S9 Ultra

سری گلکسی تب اس ۹ شامل یک نسخه استاندارد، نسخه پلاس و اولترا خواهد بود. گفته می‌شود که هر سه مدل از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy استفاده خواهند کرد. مطابق با گزارش Gizmochina، تب اس ۹ پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. مدل اولترا اما به یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی AMOLED (مشابه Galaxy Tab S8 Ultra) بهره می‌برد.

انتظار می رود که این تبلت های آینده سامسونگ در نسخه های متفاوتی عرضه شوند. این تبلت ها با حافظه رم ۸/۱۲ گیگابایتی و حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایتی به دست کاربران خواهند رسید. چهار اسپیکر برای سری Galaxy Tab S9 در نظر گرفته شده و قلم S pen نیز به طور مغناطیسی به قاب پشتی این تبلت ها می‌چسبد. انتظار می رود که سری تب اس ۹ از شارژر سریع ۴۵ واتی (۱۰ ولت/ ۴.۵ آمپر) استفاده کنند. سری Galaxy Tab S8 نیز از توان شارژ مشابه پشتیبانی می‌کردند.

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 11200mAh در بدنه‌ای باریک

 

نظر شما درباره این تبلت های آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/11/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-%DB%B9-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا