اخبار فناوری

معاون جهانی ریلمی برای احیای برند آنر در هند به این شرکت می‌پیوندد

طبق گزارش‌ها، Madhav Sheth، معاون جهانی ریلمی در بخش تجارت و استراتژی، قرار است از این شرکت خارج شود و انتظار می‌رود که او به شعبه هند آنر بپیوندد تا این برند را در این کشور احیا کند. این اطلاعات از IANS و به‌نقل از منابع آشنا با این خبر بدست آمده است.

پیوستن معاون ریلمی به آنر

در اوایل ماه مارس امسال، Sheth به‌عنوان معاون جهانی Realme انتخاب شد. این بدان معنا بود که او دیگر مدیرعامل شعبه هند این برند نیست. شعبه هند ریلمی نیز به Nisar Naikoo و Dipesh Punamiya سپرده شد که به‌طور مستقل آن را مدیریت می‌کنند.

علاوه‌بر این، پیش از این نیز شایعاتی مبنی‌بر استعفای این مدیر اجرایی از سمت خود منتشر شده بود که تکذیب شد. Sheth از زمان آغاز به کار برند ریلمی در سال 2018 بخشی از این شرکت بوده است و با معرفی محصولات مصرفی با فناوری‌های نوآورانه، نقش مهمی در تثبیت حضور این برند در بازارهای هند و اروپا داشته است. بااین‌حال، این مدیر اجرایی به‌طور قابل‌توجهی در عرضه گوشی‌های جدید ریلمی در هند ازجمله سری اخیر Realme 11 Pro 5G غایب بوده است.

پیشروی ریلمی در زمانی انجام می‌شود که بازار گوشی‌های هوشمند هند دستخوش تغییراتی شده و اپل و سامسونگ جایگاه خود را مستحکم می‌کنند.

پیوستن معاون ریلمی به آنر

پیوستن معاون ریلمی به آنر

هواوی در سال 2020 کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند HONOR خود را به شرکت فناوری اطلاعات جدید Shenzhen Zhixin در چین فروخت. بااین‌حال، این برند همچنان اعلام کرده که به بازار هند متعهد است و محصولاتی فراتر از تلفن‌های هوشمند در بخش لپ‌تاپ و پوشیدنی نیز برای این کشور ارائه می‌کند.

هم ریلمی و هم آنر هنوز بیانیه رسمی در مورد تغییرات جدید منتشر نکرده‌اند. Madhav Sheth نیز هیچ اطلاعیه‌ای را به اشتراک نگذاشته است.

نظر شما درباره پیوستن معاون ریلمی به آنر به‌منظور احیای این برند در هند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/11/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا