اخبار فناوری

آیکون های Google Messages و Contacts جدید برای این برنامه ها منتشر شده است

گوگل برای اولین بار در سال 2018 پشتیبانی RCS را به برنامه Messages خود اضافه کرد و از آن زمان تاکنون از این حرکت دفاع کرده است. فشار برای RCS در چند سال گذشته به یک روند تبدیل شده است زیرا گوگل بارها اپل را به چالش کشیده است تا این سرویس را به عنوان بخشی از پلت فرم پیام رسانی خود بپذیرد. در حال حاضر تحت آخرین به روز رسانی پست هاگوگل ویژگی های RCS بیشتری را به همراه مجموعه ای جدید از نمادها برای برنامه های پیام ها و مخاطبین خود عرضه می کند.

نمادهای پیام‌های Google و مخاطبین جدید

در حالی که گوگل هنوز در نبرد با اپل پیروز نشده است، این شرکت تلاش کرده است تا ارتباط بین اندروید و iOS را تا حد امکان بدون مشکل برقرار کند. در اوایل سال جاری، پیام‌ها واکنش‌های ایموجی را برای کاربران آیفون معرفی کرد. در حال حاضر، این شرکت همچنین به کاربران اندروید اجازه می دهد تا با استفاده از ایموجی ها به پیام ها واکنش نشان دهند. به‌علاوه، یادآوری‌ها اکنون بخشی از پیام‌ها خواهند بود، در روزهایی که ممکن است رویدادهای مهم را فراموش کرده باشید، اعلان‌هایی را برای شما ارسال می‌کنند و از ماندن شما در تقویم رویدادهایتان اطمینان می‌دهند.

علاوه بر این، یوتیوب اکنون بهتر ادغام می شود و به کاربران امکان می دهد هر زمان که پیوندی به سرویس ارسال می شود، ویدیوها را در پنجره چت تماشا کنند. این کار کاربران را در چت نگه می دارد و از جابجایی بین برنامه ها جلوگیری می کند. برای سازماندهی بهتر موارد در مکالمات، پیام‌ها اکنون می‌توانند به پیام‌های خاص پاسخ‌های جداگانه بدهند. همچنین اکنون از کاربران می‌خواهد پیام‌های مورد علاقه خود را حاوی اطلاعات حیاتی مانند آدرس، کد و شماره تلفن ارسال کنند.

نمادهای پیام‌های Google و مخاطبین جدید

نمادهای پیام‌های Google و مخاطبین جدید

علاوه بر این، این برنامه اکنون عباراتی را می شناسد که اشکال دیگر ارتباط را درخواست می کنند و راه اندازی یک تماس ویدیویی از طریق Google Meet را پیشنهاد می کند. علاوه بر این، برخی از کشورها یک ویژگی آزمایشی دریافت می‌کنند که ارتباط فوری با یک کسب‌وکار را از طریق پیام‌ها در صورت یافتن آن کسب‌وکار با استفاده از جستجوی Google یا Maps امکان‌پذیر می‌کند. البته، می‌توانید از چیزی فراتر از تلفن خود برای برقراری ارتباط استفاده کنید، زیرا Messages با مرورگر وب، کروم، کروم‌بوک‌ها و حتی Pixel Watch که اخیراً معرفی شده است نیز سازگار است.

همچنین، به عنوان یک انگیزه اضافی، گوگل با United Airlines شریک شده است تا زمانی که RCS فعال باشد پیامک رایگان در پروازهای United ارائه دهد. این سرویس از پاییز امسال برای اکثر اپراتورها در دسترس خواهد بود. اگر همه اینها کافی نیست، گوگل نماد برنامه های خود را به روز کرده و آن را با سایر محصولات خود هماهنگ کرده است.

نظر شما درباره ویژگی‌ها و نمادهای جدید در پیام‌ها و مخاطبین Google چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا