اخبار فناوری

گلکسی رینگ سامسونگ ستاره رویداد معرفی گلکسی اس 24 خواهد بود

با قضاوت بر اساس پتنت‌ها و علامت‌های تجاری ثبت‌شده در طول سال‌ها، سامسونگ مدت‌هاست که به فکر گسترش مجموعه دستگاه‌های پوشیدنی خود بوده است. تاکنون هیچ خبری از یک محصول جدید درمیان نبوده، اما در سال 2023، به‌نظر می‌رسد سامسونگ به پروژه حلقه هوشمند خود سرعت بخشیده است؛ با افشای اطلاعات و شایعات بسیار بیشتر در ماه‌های گذشته. حال، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی رینگ سامسونگ ستاره اصلی رویداد Unpacked سال آینده با محوریت معرفی سری پرچمدار گلکسی اس 24 خواهد بود.

گلکسی رینگ سامسونگ

شایعات و افشاگری‌ها سریع‌تر از همیشه درحال منتشر شدن هستند و طبق اطلاعات جدیدی از Ice Universe در شبکه اجتماعی چینی Weibo، سامسونگ حلقه هوشمند خود را درکنار سری گلکسی S24 در سال آینده معرفی خواهد کرد.

ظاهراً سری گلکسی S24 در ژانویه 2024 معرفی خواهد شد و اولین حلقه هوشمند سامسونگ در همان روز در آنجا رونمایی می‌شود. بدین‌ترتیب، معرفی یک محصول جدید در دسته پوشیدنی‌ها ممکن است حواس‌ها را از گوشی‌های پرچمدار برند کره‌ای به‌سمت خود جلب کند.

در چند ماه گذشته، همه از حلقه هوشمند مرموز سامسونگ به‌عنوان “Galaxy Ring” نام می‌بردند. بااین‌حال، از آن زمان، سامسونگ ده‌ها نام را برای حلقه هوشمند خود ثبت کرده است، ازجمله:

Galaxy Ring

Galaxy Glia

Galaxy One

Samsung One

Curio

Galaxy Rhythm

Samsung Pulse

Samsung Insight

Samsung Index

Galaxy Circle

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

صرف‌نظر از نامگذاری این گجت، اطلاعات زیادی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ در دست نیست. اما مدتی است که غول فناوری کره‌ای وارد بخش جدیدی از بازار شده است و بسیاری از مردم منتظر چیز جدیدی هستند.

در تئوری، گلکسی رینگ باید عملکردهای ردیابی سلامتی و تناسب‌اندام را ازطریق Samsung Health، مشابه ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ، ارائه دهد؛ با این تفاوت که جمع‌وجورتر خواهد بود و به‌اندازه ساعت‌ها از ویژگی‌های غنی و نمایشگر برخوردار نیست.

اما چیزی که ممکن است برای گلکسی رینگ امتیاز بزرگی باشد این است که می‌تواند به یک جایگزین گلکسی واچ برای افرادی تبدیل شود که می‌خواهند تناسب‌اندام و سلامتی خود را بدون رها کردن ساعت‌های کلاسیک خود ردیابی کنند.

نظر شما درباره گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/12/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا