اخبار فناوری

تاریخ معرفی ZTE Nubia Z60 Ultra مشخص شد: ۲۸ آذر ۱۴۰۲

کم‌کم اکثر پرچمدارهای اندرویدی مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 معرفی می‌شوند. این‌بار نوبت به ZTE رسیده است تا یک پرچمدار جالب توجه را تحت برند Nubia خود رونمایی کند. این دستگاه ZTE Nubia Z60 Ultra بوده و ۲۸ آذر ۱۴۰۲ رسما معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی ZTE Nubia Z60 Ultra

با یک تیزر رسمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo رسما اعلام شد که نوبیا Z60 اولترا در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد. این گوشی با نسل پنجم دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی پرچمدار برای بازنشسته کردن Z50 Ultra معرفی خواهد شد.

تیزرهای منتشر شده توسط Nubia طراحی این دستگاه را مشخص نکردند، اما این شرکت ادعا کرد که این یک پرچمدار قدرتمند قابل توجه در همه زمینه‌ها خواهد بود. البته تیزر اول می‌تواند به طراحی کم‌حاشیه و نمایشگر بدون زائده اشاره داشته باشد.

این اولین بار است که اطلاعاتی در مورد Nubia Z60 Ultra می شنویم و نمی‌دانیم در مورد ویژگی‌های جدید چه انتظاری داشته باشیم. گوشی جدید مطمئنا به پنل نمایشگر AMOLED با رفرش ریت بالا، جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربینی با فاصله کانونی معادل 35 میلی متر مجهز خواهد بود.

از حالا حدود دو هفته تا زمان معرفی رسمی باقی مانده است و امیدواریم در روزهای منتهی به این رویداد شاهد تیزرهای بیشتر و گزارش‌های دارای اطلاعات بهتر باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید پرچمدار جدید برند Nubia می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند؟ طبیعتا رونمایی اولیه در چین انجام خواهد شد و درباره رونمایی بازار جهانی اطلاعات دقیقی نداریم.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/07/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-zte-nubia-z60-ultra-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B8-%D8%A2%D8%B0%D8%B1-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا